آغاز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه قم گفت: ثبت نام داوطلبان نمایندگانی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز در قم آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 19 December 2015
به گزارش تابناک قم، رضا سیار افزود: افرادی که داوطلب نمایندگی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند می توانند جهت ثبت نام به فرمانداری قم واقع درخیابان لواسانی مراجعه کنند.

وی با اشاره به مدارک لازم جهت ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه اصل شناسنامه عکس دار، یک نسخه تصویر کلیه صفحه های شناسنامه ، اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن و 10 قطعه عکس سه درچهار از مدارکی است که داوطلبان با ید همراه داشته باشند.

وی بیان داشت: افراد متقاضی بابد اصل آخرین مدرک تحصیلی و یک نسخه تصویر آن را یا مدرک معادل آن را براساس بند چهار ماده 28 قانون انتخابات مجلس همراه داشته باشند.

وی گفت: ارائه اصل برگ پایان خدمت عمومی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن دیگر مدرکی است که داوطلبان باید همراه خود داشته باشند همچنین آنان باید در صورت دارا بودن مدارک ایثارگری اصل و کپی آن را هنگام ثبت نام ارائه کنند.

سیار یادآور شد: ارائه گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مقام مشاغل یاد شده در بندهای الف و ب ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی دیگر مدرکی است که داوطلبان باید همراه خود به هنگام ثبت نام داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از حوزه انتخابیه شهر قم در نهایت سه نماینده به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت ، اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان تا روز چهارم دی ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی به این نکته اشاره کرد که هیاتهای اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی می باشد. 

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز هفتم اسفندماه برگزار می شود. 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار