نهضت آيت‌الله‌ها در خبرگان رهبری

کد خبر: ۱۴۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ 19 December 2015
«روزنامه آرمان» در گزارشی به موضوع ثبت نام برخی آیت الله برای مجلس خبرگان می پردازد. آرمان در این گزارش با عنوان«نهضت آيت‌الله‌ها» می نویسد: «ديروز انتخابات مجلس خبرگان اعتباري بيش از هميشه در افكار عمومي پيدا كرد؛ علاوه بر آيت‌ا... سيدحسن خمیني كه ديروز برای حضور در مجلس خبرگان ثبت‌نام كرد، برخي از آيت‌ا...‌ها و بزرگاني كه در خود توانايي حضور در اين مجلس را مي‌ديدند براي ثبت‌نام اقدام كردند و همه آنها يك پيام داشتند و آن هم؛ وحدت و اعتلاي ايران!

ديروز آيت‌ا...‌های دلسوز كشور راهي وزارت كشور و مراكز ثبت‌نام شدند تا حضور خود در اين انتخابات را اعلام كنند. از ميان ياران امام حضور يك آيت‌ا... بيش از همه نگاه‌ها و افكار را متوجه خود كرد و آن هم آيت‌ا... امجد بود كه مدت‌ها از چنين فضاهايي فاصله گرفته بود اما ديروز برگه‌هاي ثبت‌نام را پر كرد.

حضور ياران بنيانگذار انقلاب اسلامي براي ثبت‌نام در مجلس خبرگان بدون شك بايد به يك نهضت به نام تدبير شاگران امام معنا شود و بايد درك كرد چه هدف گرانبهايي در پشت اين حضورها وجود دارد و آنها كه از دلسوزترين شخصيت‌هاي كشور هستند درصدد تحقق چه برنامه‌اي هستند. يك گمانه اين است كه اكنون فضاي اعتدال در كشور حاكم شده و اين شخصيت‌ها كه در سال‌هاي قبل مي‌دانستند حضورشان با واكنش نامناسب تندروها مواجه خواهد شد اكنون اما به وعده‌هاي رئيس‌جمهور مبني بر آرامش در تمام مراحل برگزاري انتخابات اعتماد كرده‌اند و مي‌خواهند آنچه براي خود به عنوان تكليف ترسيم كرده‌اند را اجرايي كنند.
بر اساس آخرین آمار 86 نفر تاکنون برای انتخابات مجلس خبرگان ثبت‌نام کرده اند که ثبت‌نام 67 نفر آنها تکمیل شده است.»
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار