بیمارستان کوثر از وضعیت اورژانسی خارج می‌شود

کد خبر: ۱۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷ 16 March 2015
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج گفت: موضوع ساماندهی بیمارستان کوثر با توافق صورت گرفته بین شهرداری منطقه 6 و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، به زودی عملیات بازسازی آن آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری کرج، عزیز صدرنژاد اظهار داشت: از آنجا که بیمارستان کوثر مدت‌هاست که مورد بهره‌برداری قرار نگرفته و از زیرساخت‌های لازم برخوردار نیست؛ لذا به منظور فعالیت مجدد نیازمند بازسازی و نوسازی می‌باشد که در همین ارتباط مدیریت شهری و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان البرز مذاکراتی را آغاز کرده‌اند.
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج، توجه به نیازها و دغدغه‌های شهروندان در حوزه بهداشت عمومی و سلامت را ضروری دانست و اظهار داشت: با راه‌اندازی مجدد بیمارستان فوق‌، بخشی از نیازهای درمانی شهروندان تامین خواهد شد.
این مسئول یادآور شد: بنا به ضرورت و لزوم تامین رفاه حال شهروندان، راه‌اندازی مجدد این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان البرز پیگیری می‌شود که در این ارتباط، شهرداری منطقه نیز مساعدت‌های لازم را خواهد داشت.
صدرنژاد در پایان خاطرنشان ساخت: نیازهای بهداشتی و درمانی از جمله نیازهای اصلی شهروندان است و تامین این مهم از دغدغه‌های مسئولین شهری می‌باشد که راه‌اندازی مجدد این بیمارستان موجب رضایت شهروندان خواهد بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار