نمایش « چیروکی شاره که م »در بوکان به اجرا در می آید

کد خبر: ۱۴۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 13 December 2015

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی:عبدالرحمن عزیزی رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بوکان در گفت وگو با خبرنگار تابناک از برگزاری نمایش « چیروکی شاره که م » در این شهرستان خبرداد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بوکان گفت : با توجه به استقبال فراوان تماشاچیان سقزی و بانه ای از این نمایش و مضمون طنز اجتماعی آن ، انجمن هنرهای نمایشی بوکان از گروه « تئاتر آناهیتا سقز » برای اجرای این نمایش در بوکان نیز دعوت به عمل آورد.

عزیزی افزود : « نمایش چیروکی شاره که م » به کارگردانی « استاد علیرضا اسماعیلی » که در قالبی طنزی سیاه به معضلات اجتماعی امروزه شهرمان با ۳۰ بازیگر در طی چند ماه تمرین آماده اجرا شده بود به مدت ۱۳ شب در سقز و تک سانسی اختصاصی بانه به اجرای عمومی درآمد.

وی افزود : با توجه به استقبال فراوان مخاطبان و مضمون آن ، مسئولان انجمن نمایش و اداره فرهنگ و ارشاد بوکان از گروه « تئاتر آناهیتا سقز » و اکیپ اجرایی این نمایش دعوت به عمل آوردند که اجرایی را نیز در این شهر داشته باشند.

عزیزی اظهار کرد : طبق هماهنگی های صورت گرفته نمایش « چیروکی شاره که م » روز یکشنبه مورخ « ۲۲ آذرماه » ساعت ۲۰ شب در سالن سیمرغ بوکان به روی صحنه خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار