مسابقات بین المللی کشتی به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از برگزاری رقابتهای بین المللی دوستانه کشتی گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور چهار تیم داخلی و خارجی در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 13 December 2015
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از برگزاری رقابتهای بین المللی دوستانه کشتی گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور چهار تیم داخلی و خارجی در کرمانشاه خبر داد.

محمدحسین محبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم های ملی ایتالیا و عراق به عنوان تیم های خارجی و منتخب استان های کرمانشاه و کردستان نیز به عنوان تیم های داخلی در این رقابتها حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات از 14 تا20 بهمن ماه قرار است قرار است به صورت دوره ای در سرسرای 6 هزار نفری حضرت امام (ره) کرمانشاه و به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار شود.

محبی یادآور شد: رقابت ها در بخش آزاد و در رده های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می شود و طبق هماهنگی های بعمل آمده قرار شده تیم های ایتالیا و عراق با ترکیب اصلی خود در مسابقات حضور پیدا کنند.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه همچنین در خصوص تیم های منتخب استان گفت: سعی می کنیم در این مسابقات یک تیم در بخش بزرگسالان و دو تیم در بخش جوانان شرکت دهیم.

وی تصریح کرد: ترکیب تیم های منتخب کرمانشاه برای حضور در این تورنمنت بین المللی هنوز مشخص نشده و این کار به بعد از برگزاری مسابقات انتخابی موکول شده است.

محبی در پایان ابراز امیدواری کرد برگزاری این مسابقات با حضور تیم های خارجی سبب ارتقای سطح کشتی کرمانشاه و افزایش تجربیات کشتی گیران کرمانشاهی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار