ورزش ناشنوایان قم کمبودهای مالی زیادی دارد

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان استان قم گفت: ورزش ناشنوایان در قم در چند رشته ورزشی فعالیت‌های قابل توجهی دارد اما در زمینه مسائل مالی با کمبودهای زیادی مواجه است.
کد خبر: ۱۴۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷ 07 December 2015
به گزارش تابناک قم، مصطفی علیزاده اظهار داشت: اسماعیل شاه زید فوتسالیست ناشنوای قمی که همراه با تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان به مسابقات جهانی اعزام شده بود با کسب مدال طلای این مسابقات به ایران بازگشت.

وی افزود: مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان جهان در تایلند برگزار شد و تیم ملی کشورمان توانست با شکست دادن تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان قم گفت: شاه زید یکی از ورزشکاران جوان هیئت ناشنوایان است که چندی پیش موفق شد مقام قهرمانی آسیا را در کره جنوبی کسب کند و پیش از این یکی از اعضای تیم ملی در مسابقات جهانی دوره گذشته بود و در عین جوانی تجربیات بین المللی فوق العاده‌ای در اختیار دارد.

علیزاده بیان داشت: متأسفانه یکی از مشکلات جدی و اساسی این ورزشکار مسئله شغل است که ممکن است به قیمت کنار گذاشتن فوتسال توسط وی تمام شود و جا دارد که مسئولان به قهرمانان جهانی و بین المللی برای رفع دغدغه‌ها یاری برسانند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: ورزش ناشنوایان در قم با وجود همه مشکلات و کاستی مسیر خود را طی می‌کند و در چند رشته ورزشی فعالیت‌های قابل توجهی داریم اما در زمینه مسائل مالی کمبودهای زیادی وجود دارد.

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان استان قم تصریح کرد: در قم حدود ۶۰۰ ناشنوای ۱۰ تا ۳۵ سال که برای حضور در فعالیت‌های ورزش قهرمانی مناسب هستند وجود دارد که تاکنون ۱۳۰ نفر از آن‌ها به سمت هیئت ورزش‌های ناشنوایان جذب شده‌اند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار