افتتاح 45 پروژه دهه‌فجر در شهرستان نور

کد خبر: ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ 28 January 2015
فرماندار شهرستان نور از افتتاح 45 پروژه به ارزش بیش از 24 میلیارد تومان در دهه‌فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک - مازندران به نقل از فارس، هادی خنجری با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: 45 پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف با اعتبار 24 میلیارد و 500 میلیون  تومان اعتبار با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در ایام الله دهه‌فجر امسال در شهرستان نور افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم باید از خدمات دولت آگاه شوند، افزود: با توجه به کمبود اعتبارات اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده که با تشریح و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید به مردم می‌توانیم انگیزه و امید را در جامعه زنده کنیم.

این مسئول، ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله توسط دستگاه‌ها به مردم را لازم برشمرد و گفت: براساس برنامه و هدف‌گذاری می‌توان خدمات فراوانی ایجاد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور بخشی از پروژه‌های افتتاحی این شهرستان را در زمینه‌های بهداشتی و درمانی، اجرای آسفالت، احداث خیابان و دیوار حفاظتی، کشاورزی، دامداری، فرهنگی ورزشی، برق اعلام کرد.

خنجری، افتتاح ساختمان دهیاری، پل، اجرای طرح هادی، ساماندهی مزار تک شهید در بخش‌های مرکزی، چمستان و بلده را از دیگر پروژه‌های افتتاحی دهه فجر شهرستان نور معرفی کرد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به حدود 11 پروژه  افتتاحی بالای 300 میلیون تومان اعتبار هزینه، تصریح کرد: افتتاح سی‌تی‌اسکن تنها بیمارستان دولتی امام خمینی(ره) و داروخانه این بیمارستان با بیش از یک‌میلیارد تومان اعتبار، کارخانه بسته‌بندی پنجه و پای مرغ با 4 میلیارد تومان اعتبار، تولید محصولات لبنی، غذایی و نوشیدنی با 9 میلیارد و 520 میلیون تومان اعتبار، افتتاح گلخانه فضای بسته با یک‌میلیارد و 300 میلیون تومان از جمله این پروژه‌ها اعلام کرد.

وی یادآور شد: همچنین در ایام‌الله دهه‌فجر 10 پروژه آماده کلنگ‌زنی با اعتبار مورد نیاز 65 میلیارد و 500 میلیون تومان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی می‌شود.

خنجری در پایان پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی را در زمینه فرهنگی ورزشی از جمله سوله صالحین، پایگاه‌های مقاومت بسیج اعلام کرد و یادآور شد: احداث خیابان، طرح تفریحی زمین ساحلی، احداث مدرسه نیز از دیگر پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی در ایام دهه فجر در شهرستان نور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار