نماینده مشگین شهر:

کل استان اردبیل به عنوان منطقه آزاد مستقل تعیین شده است

نماینده مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آخرین مصوبه شورای عالی مناطق آزاد کشور ، کل استان اردبیل به منطقه آزاد صنعتی وتجاری تبدیل می شود.
کد خبر: ۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵ 28 January 2015

به گزارش تابناک اردبیل، یونس اسدی تصریح کرد: قبلا مصوبه ای در شورای عالی مناطق آزاد کشور تصویب شده بود که بر اساس آن قسمتی از مناطق شمالی استان اردبیل به منطقه آزاد تجاری ارس ملحق می شد اما مصوبه جدید نفع بسیار زیادتری برای استان اردبیل دارد و بر اساس آن کل استان اردبیل به صورت منطقه آزاد تجاری وصنعتی درمی آید.

وی ادامه داد: این مصوبه بزودی بصورت لایحه از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود و انشاا با تصویب نهایی آن در مجلس اهالی کل استان از مزایای این مصوبه بهره مند خواهند شد.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری ظرفیت های بالقوه استان اردبیل گفت: استان ما با این همه ظرفیت خدادادی در بخش گردشگری، کشاورزی و نیروی انسانی این ظرفیت را داشت که به منطقه آزاد مستقل تجاری و صنعتی تبدیل شود و به طور قطع تصویب نهایی این مصوبه در مجلس به رشد و شکوفایی شتابان استان اردبیل منجر می شود.

وی با بیان اینکه نگرانی چندانی برای تصویب این لایحه در مجلس وجود ندارد اضافه کرد: نمایندگان استان اردبیل رایزنی های لازم را در مجلس انجام می دهند تا این لایحه سرنوشت ساز که به نفع استان اردبیل و کشور است در مجلس شورای اسلامی به تصویب نهایی برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار