7 میلیارد ریال کالای قاچاق در یزد کشف شد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف هفت میلیارد و 600 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی از دو دستگاه کامیون بنز توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 12 November 2015

به گزارش تابناک یزد،سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز و سودجویان نظام اقتصادی کشور، ماموران پلیس این استان برنامه‌ریزیهای لازم در این راستا را به عمل آورده و راه‌های ورودی استان را تحت پوشش قرار دادند.

وی با اشاره به توقیف دو دستگاه کامیون "بنز" در محورهای مواصلاتی استان یزد توسط ماموران شهرستان "اشکذر" و ایستگاه بازرسی شهید مدنی، افزود: ماموران پلیس استان یزد در بازرسی از این دو دستگاه کامیون، بیش از دو هزار و 200 قلم انواع کالاهای خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ارزش محموله‌های کشف شده را هفت میلیارد و 600 میلیون ریال بیان کرد و ادامه داد: کالاهای کشف شده بیشتر شامل گوشی‌های موبایل، لوازم الکترونیکی و همچنین انواع پوشاک خارجی است.

کاکاوند با بیان اینکه در رابطه با این کشفیات چهار متهم دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: قاچاقچیان، این محموله‌های خارجی قاچاق را بدون مجوز گمرکی از جنوب کشور، بارگیری و قصد انتقال به پایتخت را داشتند که توسط ماموران پلیس استان یزد، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس استان یزد با اشاره به افزایش بسیار چشمگیر کشفیات کالاهای قاچاق توسط ماموران پلیس این استان، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالاهای ترانزیتی و گمرکی، ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم و در پی آن افزایش هزینه جرم در راه تحقق مصادیق اصلی مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار پلیس استان یزد است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار