13هزار مشترک گاز طبیعی امسال در استان یزد اضافه شد

مدیر عامل شرکت گاز یزد، از جذب 13هزار و 721 مشترک و نصب حدود 9 هزار انشعاب گاز طبیعی طی سال جاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 05 November 2015

به گزارش تابناک یزد،منوچهر فلاح گفت: با جذب این تعداد مشترک تاکنون در استان یزد 356 هزار و 458 مشترک جذب و 197 هزار و 365 انشعاب گاز نصب شده که موجب بهره مندی بیش از 93 درصد جمعیت استان از این نعمت خدادادی شده است.

وی با اشاره به 390 کیلومتر شبکه گذاری انجام شده در سال جاری افزود: با ساخت هفت هزار کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فولادی در استان، این شرکت هم اکنون به 18 شهر و 182 روستا خدمات گازرسانی ارائه کرده و اجرای عملیات گازرسانی به 2 شهر و 168 روستای دیگر در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد اضافه کرد: میزان گاز مصرفی در استان در سال جاری نیز تاکنون 2 هزار و 900 میلیون متر مکعب بوده است.
این مسئول با اشاره به سرد شدن ناگهانی هوا و به تبع آن نصب لوازم گازسوز از شهروندان تقاضا کرد با ادامه همکاری در استفاده ایمن و مناسب گاز طبیعی ،نهایت صرفه جویی را در مصرف این نعمت داشته باشند.
فلاح خاطرنشان کرد : اقداماتی نظیر نصب پرده ضخیم، نصب سیستم کنترل هوشمند موتورخانه، تعمیرات لازم در سامانه های گرمایشی، رسوب زدایی موتورخانه ها، رعایت دمای رفاه بین 18 تا 21 درجه سانتی گراد و دوجداره کردن پنجره ها می تواند علاوه بر جلوگیری از هدر رفت انرژی، در کاهش میزان مصرف گاز در فصول سرد سال و کاهش مبلغ هزینه گاز بسیار موثر باشد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار