امکانات بهداشتی کوثر افزایش می یابد

فرماندار کوثر گفت از افزایش امکانات بهداشت و درمان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 31 October 2015
به گزارش ایرنا ، علیرضا علیپور روز شنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی کوثر یکی از شاخص های اجتماعی و توسعه یافتگی جامعه را سلامت و بهداشت دانست و افزود: در این حوزه با عملکردی موفق سلامتی را افزایش و هزینه ها را کاهش می دهیم.
وی با اشاره به اینکه شهرستان کوثر یکی از مناطق نیازمند به توجه ویژه در بحث درمانی و سلامت است اظهار کرد: رویکرد جدید دولت تدبیر و امید در زمینه بهداشت و درمان و اجرای طرح بزرگ تحول نظام سلامت در کشور مثبت است.
او گفت: رویکرد دولت یازدهم در زمینه بهداشت و درمان بسیار مطلوب بوده و با اجرای کامل و دقیق تحول نظام سلامت بسیاری از مشکلات مردم در زمینه بهداشتی و درمانی حل خواهد شد.
فرماندار کوثر همچنین با تاکید بر لزوم تلاش نانوایی های شهرستان کوثر در خدمت رسانی سالم به مردم بیان کرد: نانوایی ها چه از نظر بهداشت فردی و چه از نظر بهداشت محیطی باید مناسب و در شرایط مطلوب باشند و دستگاههای مرتبط نیز نظارت های لازم را به عمل آورند.
ارائه گزارشی از اجرای طرح بازرسی های بهداشتی از اصناف و کارگاه های مختلف شهرستان و بررسی مشکلات این حوزه از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار