معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه مطرح کرد؛

تغییر ساعت کاری ادارات از اول مهر ۱۴۰۳ 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: شروع کار ادارات از اول مهر ۱۴۰۳ تغییر می‌کند.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱ 18 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی صفدری امروز (۲۸ شهریور ماه) در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در جلسه اسفند ماه ۱۴۰۱، ادارات از اول مهر ماه ۱۴۰۳ به غیر از واحدهای نظامی و آموزشی و خدمت رسانی از ساعت ۷ صبح شروع به کار می‌کنند.
 
وی افزود: کارمندانی که همسر کارمند دارند برای تسهیل در آماده‌سازی فرزند خود برای مدرسه یک ساعت، ساعت کاری شناور در نظر گرفته شده است.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تصریح کرد: این مصوبه روز گذشته (۲۷ شهریور ماه) از سوی اداره استخدامی ابلاغ شده که بر اساس آن در راستای حمایت از خانواده و کاهش دغدغه والدین برای تسهیل در رفت و آمد فرزند خود، ساعت شروع دستگاه‌های اجرایی در کلان شهرها در ۲ هفته اول مهر از ۷ تا ۹ شناور است.
 
وی ادامه داد: شهریور ماه پایان سال مالی بوده و امید است به همت مدیران، ریالی از اعتبارات مالی استان کرمانشاه عودت داده نشود.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان مدت زمان مسئولیت، مدیران موظف به انجام وظایف خود در استان هستند و تا لحظه آخر نباید سستی و غفلتی در کار صورت گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار