مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

رشد ۵۹ درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان حاصل حمایت های استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان است

کد خبر: ۱۱۷۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷ 04 June 2024
 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان طی گفتگویی اختصاصی با روابط عمومی گفت: در دولت رییس جمهور شهید اتفاقات خوبی در زمینه جذب معلمان صورت گرفته است و استان هرمزگان با حمایت های استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش هرمزگان، در مقایسه با سال گذشته رشد ۵۹ درصدی در پذیرش دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان داشته است.
وی ادامه داد: در سال گذشته  ۶۰۵ نفر در دانشگاه فرهنگیان استان پذیرش شدند که خوشبختانه  با پیگیریهای مستمر صورت گرفته امسال ۹۱۴ نفر جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.
قویدل افزود: پذیرش در دانشگاه فرهنگیان براساس بوم استان و بوم شهرستان با توجه به دامنه پذیرش اعلام شده در هر یک از کد رشته های انتخابی می باشد که داوطلبان همان استان و یا شهرستان مجاز به انتخاب آن کد رشته محل ها می باشند.
گفتنی است اعلام نتیجه نهایی دانشگاه فرهنگیان نیمه اول مردادماه و  قبل از انتخاب رشته متقاضیان آزمون سراسری خواهد بود و با هماهنگی های انجام شده، پس از اعلام نتایج به پذیرفته شدگان مهلت چند روزه برای تصمیم گیری در خصوص ثبت نام نهایی و یا انصراف از آن، داده خواهد شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار