نشست خبری چهاردهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری؛

نشست و‌هم اندیشی شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در هرمزگان با اصحاب رسانه+عکس

تابناک _نشست و‌هم اندیشی شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در هرمزگان با اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸ 20 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان در نشست هم اندیشی شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف  با حضور حسین رئیسی رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف، عباس امینی زاده رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی قالیباف در استان هرمزگان، فرهاد رستگار رئیس ستاد مردمی دکتر محمد باقر قالیباف در استان هرمزگان برگزار شد.

عباس امینی زاده، رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی قالیباف در استان هرمزگان در پاسخ به سوالات خبرنگاران به اینکه برنامه های دکتر قالیباف برای استان هرمزگان در جهت بیکار گیری نیروهای بومی در اداره جات موسسات و صنایع مختلف، ایجاد اشتغال، بالابردن تجهیزات  در صنایع و توجه بیشتر به اقتصاد دریایی و همچنين ایجاد انگیزه برای مشارکت بیشتر مردم استان هرمزگان  در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ گفت: ما انتخابات را فرصتی برای آینده بهتر کشور و استان می‌دانیم و همه تلاش می‌کنیم تا بهترین اتفاقات را رقم بزنیم
عباس امینی زاده ادامه داد: عقل و سیاست اقتضاع میکند که از فرصت ها برای آینده بهتر بهره ببریم؛ ما هم بر اساس برنامه های کلی کشور برنامه هایی داریم و بتوانیم منابع و منافع استان هرمزگان را تامین کنیم.


به طور کلی نگاه و برنامه نامزد انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف در استان هرمزگان تلاش در جهت تامین   منافع عمومی استان هرمزگان قوی تر از گذشته است.

حسین رئیسی، رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف در استان هرمزگان گفت:دکتر قالیباف ازجمله  چهره‌هایی هستند که در طول خدمت خود، ولایت مداری را در عمل به اثبات رسانده و بارها مورد اعتماد مقام معظم رهبری واقع شده اند.
قوانینی مثل طرح رتبه بندی فرهنگیان در دولت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی دستور همکاری صادر و جلسات متعدد با آموزش و پرورش و فرماندگان سازمان برنامه و بودجه برگزار و به تصويت رسید.
رئيسي ادامه داد دکتر قالیباف برای بازنشستگان و کارمندان، یکسان سازی حقوق هیئت های علمی در دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری، تلاش های فراوانی انجام داده اند.

رئیسی بیان کرد:شعاری که برای دولت دکتر قالیباف انتخاب شده ایست است که علاوه بر توجه برپیشرفت، به خدمت به مردم هم می پردازیم

رئیسی خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت ها و سوابقی که  دکتر محمد باقر قالیباف دارند نشان از این است که به اقشار و افراد محروم و آسیب پذیر جامعه توجه و  برنامه هایی را در نظر دارند.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف در هرمزگان گفت :در گزارشات و جلسات برگزار شده در تهران و بندرعباس با نمایندگان هرمزگان در مجلس و شهید آیت الله رئیسی تلاش بر این بوده که از ظرفیت های انسانی، مادی، استفاده مطلوب صورت بگیرد در مدیریت کلان ملی نقش آفرینی کنند‌‌؛چرا که می‌توان استان هرمزگان مجموعه ای از مزیت ها دانست، در کشاوزی، باغات، صید و صیادی و بخش های دیگر جزء استان های پیشرو هستند همچنین بنادر، جزایر آزاد، ترانزیت و همه این بخش ها را در استان هرمزگان داریم.

رئیسی تصریح کرد:عمده دارایی کشور متعلق به استاد هرمزگان است‌؛ در گزینش مدیران عامل در صنایعو مناطق آزاد از جوانان و توانمندی جوانان استان هرمزگان استفاده مطلوب صورت خواهد گرفت تا بتوانند در عرصه های ملی بدرخشند.

حسین رئیسی در پاسخ به خبرنگاران در مورد اقتصاد بندری استان هرمزگان و تجهیز و توسعه بنادر امکانات فرمودند: در بندر شهید رجایی بندرعباس هم در سایر بنادر طرح های زیادی آماده اجراست؛ در دولت آیت الله رئیسی بیش از ٧ هزار میلیارد تومنحهت توسعه بنادر و تجهیزات هزینه شده؛ حدود ۴گمرک جدید راه اندازی شده؛ همچنین در بندر سیریک و بندر جاسک همه ی رویه های گمرکی را دارند.

حسین رئیسی در انتهای سخنان خود گفت:جوانان استان هرمزگان برای آینده در خود ظرفیت ایجاد کنند؛ متناسب با بازار کاری که در آینده در استان هرمزگان شکل خواهد گرفت، در زمینه های مهارتی و هم در زمینه های فنی و مهندسی تغییر و تحول صورت گیرد تا با کمبود نیروی انسانی مواجه نشویم

آیت الله علی اکبر میرزاده هم در سخنی از خبرنگاران خواست تا بدون در نظرگرفتن تعصبات بگونه ای  اخبار و اطلاعات را تنظیم و با شفافیت  در اختیار مردم قرار دهند که مردم بتوانند درست ترین انتخاب را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار