رئیس کمیته امداد امام خمینی آبیک خبر داد

تأمین جهیزیه 50 نوعروس زیرپوشش کمیته امداد آبیک

رئیس کمیته امداد امام خمینی آبیک گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال برای 50 نوعروس جهیزیه تأمین شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 13 October 2015
ملاحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: با اجرای طرح کوثر از خیران شهرستان آبیک دعوت به عمل آمد تا به صورت نقدی و جنسی بخشی از جهیزیه 50 نوعروس تأمین و تهیه شود.

وی افزود: بخشی از جهیزیه نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک از محل زکات و مساعدت‌های خیران و افراد متمکن تأمین شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی آبیک ادامه داد: طی 6 ماه نخست امسال برای 25 نوعروس جهیزیه تأمین شده است؛ 17 نوعروس در پشت نوبت قرار دارند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال برای 50 نوعروس جهیزیه تأمین شود.

ملاحسنی تصریح کرد: عمده جهیزیه نوعروسان کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک با مشارکت افراد متمکن و خیر تهیه می‌شود؛ این در حالی است که مبلغی به صورت آورده دولتی تأمین شده است.

وی به استقرار 20 پایگاه ثابت شهری در سطح مساجد، مصلاها، مراکز نیکوکاری و روستاهای شهرستان آبیک اشاره کرد و ادامه داد: مردم این شهرستان در جشن عاطفه‌ها یک میلیارد و 834 هزار و 250 ریال کمک کرده‌اند که از این میزان، 329 میلیون و 579 هزار و 250 ریال کمک‌ نقدی و 671 میلیون و 255 هزار ریال کمک‌ کالایی بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در مدارس این شهرستان به همت دانش‌آموزان بیش از 700 میلیون ریال به صورت نقدی و کالایی جمع‌آوری شده که بین دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد و نیازمند هر مدرسه توزیع شده است.

ملاحسنی ادامه داد: 261 دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک قرار دارند که از این تعداد، 64 نفر دارای حامی هستند و این تعداد ایتام را مورد حمایت مادی و معنوی قرار می‌دهند.

وی گفت: به دانش‌آموزان نیازمند مقطع ابتدایی 300 هزار ریال، دانش‌آموزان دوره اول متوسطه 400 هزار ریال و دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه 500 هزار ریال اعطا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار