توسط گشت ارشاد مسئولان انجام شد؛

معرفی مسئولانی که ترک فعل کرده اند به دستگاه قضا

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: در راستای گشت ارشاد مسوولان، تاکنون چند مدیرکل، رییس اداره و فرماندار در این استان بدلیل ترک فعل و عمل نکردن به وظایفشان در حیطه قانون به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 01 June 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مظاهری در جلسه فصلی و مشترک فراجا و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: خدمت‌رسانی به ارباب رجوع، کشف تخلفات مالی و رصد انتصابات نابجا از حوزه‌های فعالیت این ستاد در زمینه گشت ارشاد مسوولان است.

وی تصریح کرد: مُطالبه جدی این ستاد از دستگاه‌های مسوول عمل به وظایف قانونی‌شان است و در این راستا گشت‌ ارشاد برای نظارت بر وظایف قانونی مسوولان دایر شده است.

وی بیان کرد: گشت ارشاد مسوولان بعنوان یکی از مهمترین فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر و بعنوان اولویت نخست این ستاد با استفاده از آحاد مختلف مردم و تیم‌های نظارتی، در استان تشکیل شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان با اشاره به ظرفیت مردمی این ستاد ادامه داد: ظرفیت‌های مردمی بازویی توانمند برای همه نهادها بویژه ستاد امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‌شود که باید ضمن حفظ و حمایت از این ظرفیت‌، نسبت به ساماندهی و پشتیبانی از آنها اقدام کنیم.

وی اظهار داشت: نیروهای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر بسیجی‌وار پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در برنامه‌ها مجاهدت می‌کنند.
حجت الاسلام مظاهری اضافه کرد: نگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک نگاه هم‌افزا و تعاملی با نیروهای انقلاب در جهت پیشبرد اهداف نظام در مساله امر به معروف و نهی از منکر و مُطالبه‌گری است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تعامل خوبی با نیروی انتظامی بویژه پلیس امنیت اخلاقی و اماکن دارد که این همکاری و تعاملات موجب رسیدگی به بسیاری از گزارش های مردمی در باره هنجار شکنی‌ها در جامعه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار