توزیع رایگان 100 هزار اصله نهال در میان شهروندان

دکتر صادق نجفی در مراسم روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، با بیان این که ارتقای شاخص‌های فضای سبز را برای زیبایی و مقابله با کاهش آلاینده‌های خودرویی و صنعتی ضروری می‌دانیم، اظهار داشت: اهداف حوزه فضای سبز، موضوع وسیع و دامنه‌داری است که تنها با تصدی یک مجموعه، قابل تحقق نیست
کد خبر: ۱۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱ 06 March 2015

 با حضور شهردار تبریز، فرماندار تبریز، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، مراسم روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار شد.

 دکتر صادق نجفی در این مراسم، یک اصله نهال در گردشگاه ائل‌گلی غرس کرد.

همچنین در این مراسم، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر نیز با غرس نهال، حمایت خود را از برنامه‌های توسعه فضای سبز و مشارکت‌های شهروندی این حوزه اعلام کردند.

همراهی گروه‌های مردم‌نهاد و حامیان طبیعت، از دیگر نکات قابل توجه مراسم روز درختکاری بود.

 از 15 تا 21 اسفند به عنوان هفته منابع طبیعی و آبخیزداری یاد می شود.

شهردار تبریز با تاکید بر بسترسازی برای توسعه مشارکت‌های شهروندی در حوزه فضای سبز، از توزیع رایگان 100 هزار اصله نهال در میان شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار، دکتر صادق نجفی در مراسم روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، با بیان این که ارتقای شاخص‌های فضای سبز را برای زیبایی و مقابله با کاهش آلاینده‌های خودرویی و صنعتی ضروری می‌دانیم، اظهار داشت: اهداف حوزه فضای سبز، موضوع وسیع و دامنه‌داری است که تنها با تصدی یک مجموعه، قابل تحقق نیست.

وی با تاکید بر این که این اهداف، بدون همراهی و مشارکت شهروندان محقق نخواهد شد، تصریح کرد: اگر هر یک از شهروندان تنها فضای سبز بالکن یا محوطه منزل خود را مورد توجه قرار دهند،  دستاورد ارزشمند و چشمگیری در زیبایی و آراستگی شهر خواهیم داشت.

نجفی با بیان این که آماده ایم  تا در این راستا، با تامین و توزیع نهاده‌هایی گیاهی مورد نیاز، بسترهای مشارکت‌های شهروندی را در حوزه فضای سبز توسعه دهیم،  ادامه داد: به همین منظور، شهرداری تبریز، توزیع 100 هزار اصله نهال را همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری مد نظر قرار داده است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، به پروژه‌های عمرانی سال جاری اشاره کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی سال 94، تا پایان خرداد سال آتی، به اتمام می‌رسند.

وی طرح شبدری ایل‌گلی، ساختمان مرکزی پایانه مسافربری تبریز، بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان و دو تقاطع غیرهمسطح در میدان راه‌آهن و ورودی وادی رحمت را از پروژه‌هایی خواند که با مجموع اعتبار 120 میلیارد تومان، در بهار سال 94 افتتاح می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار