تحلیل امام جمعه ابرکوه از سفر نتانیاهو به امریکا

امام جمعه ابرکوه گفت : مهم این است که ایران توانسته ثابت کند که حربه زنگ زده تحریم ، کارآئی ندارد و ایران اهل حق و منطق است و نمیتوان با زبان روز با این ملت سخن گفت.
کد خبر: ۱۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲ 06 March 2015
به گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه شهر ابرکوه اظهارکرد: دور جدید مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه غربی و آمریکائی در حومه ژنو با نگاهی خوشبینانه انجام شد و شانس رسیدن به توافق به رغم سنگ اندازیهای اسرائیل بالا است.
وی بابیان اینکه قدرت های جهانی هم برای خود چاره ای جز پذیرفتن حق مسلم این ملت ندارندافزود: به نظر می رسد مذاکرات در لحظات حساس و پایانی باشد مشروط به اینکه آمریکائیها در برابر فشار اسرائیل قدرت تصمیم گیری داشته باشند.
حسینی ادامه داد: همگان می دانند کنگره آمریکا مجموعه ای صهیونیستی و وامدار اسرائیل است و نتانیاهو امید و تکیه گاهش کنگره است.
خطیب جمعه ابرکوه اضافه کرد: سخنرانی نتانیاهو در کنگره، بدون موافقت کاخ سفید صورت گرفته بود و مقامات کاخ سفید در این سخنرانی حضور نیافتند و 60 نماینده دمکرات آمریکا هم سخنران نتانیاهو را تحریم کرده بودند.
وی افزود: اوباما هم گفته که نتانیاهو حرفی برای گفتن نداشت این شکافها و اختلاف ها حاکی از این است که این رژیم موقعیتی در بین اصلی ترین حامیان خود هم ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار