خرید دو دستگاه خودروی شاسی ۱۸ برای ارتقای سطح ایمنی شهر اراک

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری ازخرید دو دستگاه خودروی شاسی ۱۸ برای تجهیز به عنوان خودروی های آتش نشانی خبرداد.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ 31 December 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، آتش پاد سوم محسن فضلی افزود: در سال جاری دو دستگاه خودروی شاسی ۱۸ تنی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال برای ارتقای سطح ایمنی شهر توسط سازمان آتش نشانی شهرداری اراک خریداری شد.
وی یادآورشد: خرید این خودروها با هدف تجهیز و تامین سازمان آتش نشانی برای بالابردن ایمنی شهر و شهروندان و همچنین پاسخگویی مناسب به هنگام حوادث، توسط شهرداری و سازمان آتش نشانی خریداری گردیده و در بودجه سال آتی نیز پیشنهاد خرید ۸دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق ارائه شده است.
فضلی با قدردانی از مساعدت ها و حمایت های شهردار و اعضای شورای اسلامی دوره ششم شهر از سازمان آتش نشانی اراک، ادامه داد: در سال گذشته نیز سه دستگاه خودروی سنگین ۱۸ تن نیز از همین نوع توسط سازمان خریداری شده و مراحل برگزاری مناقصات هر پنج دستگاه خودرو برای تجهیز به عنوان خودروهای اطفای حریق در حال برگزاری می باشد.
سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری اراک اضافه کرد: بروزرسانی و نوسازی ناوگان خودرویی و نزدیک شدن به سطح استانداردهای روز از برنامه های آتی این سازمان بوده که امیدواریم با حمایت های بیش از پیش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با اختصاص بودجه های مناسب برای خرید تجهیزات و ماشین آلات به این مهم دست یابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار