معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی ایلام:

تشویق ۴۸۳ واحد نانوایی ایلام به خاطر رعایت قوانین

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی ایلام با اشاره به اینکه ۴۸۳ واحد نانوایی به خاطر رعایت قوانین، مورد تشویق قرار گرفتند گفت: از ابتدای سال تا کنون ،تعدادی از نانوایی ها نیز به علت تخلف پملپ شدند.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 31 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد عطایی با اشاره به این که ۴۸۳ واحد نانوایی به خاطر رعایت قوانین، مورد تشویق قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۶۴۷ واحد خبازی که مرتکب تخلف کسر آرد شده اند و نیز تعداد ۲۳ واحد دیگر با تخلفات گوناگون پلمپ شده‌اند.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۴۳۱ گشت مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و اداره غله انجام شده و تعداد یک هزار و۶۹۳ گشت بازرسی دو نفره به همت تیم‌های نظارت ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان صورت گرفته است.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: در این مدت تعداد هفت هزار و ۴۲۳ واحد خبازی نیز مورد بازرسی قرار گرفته و تعداد ۶۷۳ پرونده تشکیل و به هیات بدوی ارسال شده است.

وی در پایان تأکید کرد: نظارت بر کار نانوایی‌ها به طور مستمر از سوی بازرسین انجام می‌شود و در صورت مشاهده تخلف، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار