امضاتفاهم‌نامه همکاری پلیس بادانشگاه بوعلی

تفاهم‌نامه همکاری پلیس همدان با دانشگاه بوعلی سینا منعقد شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 08 October 2015
تفاهم‌نامه همکاری پلیس همدان با دانشگاه بوعلی سینا منعقد شد.

به گزارش فارس؛ با برگزاری نشست علمی، تخصصی بین پلیس با اساتید دانشگاه‌ها، تفاهم‌نامه همکاری پلیس همدان با دانشگاه بوعلی سینا منعقد شد.

این نشست با حضور فرمانده انتظامی استان همدان، رئیس دانشگاه بوعلی سینا، رئیس دانشگاه پیام نور و با حضور اعضای شورای پژوهش در محل سالن اجتماعات انتظامی استان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در این نشست با اشاره به تعامل هرچه بیشتر دانشگاه‌ها با پلیس گفت: دانشگاه‌ها و پلیس می‌توانند با همکاری یکدیگر در طراحی و تدوین و اجرای برنامه‌های تحقیقاتی و پژوهشی نقش موثری داشته باشند.

سردار حاجی‎محمد مهدیان‌نسب با بیان اینکه پژوهش‌ها و تحقیقات پلیس در حوزه دفتر تحقیقات کاربردی صورت می‌پذیرد، همکاری و همفکری پلیس (دفتر تحقیقات کاربردی) با مراکز دانشگاهی در زمینه‌ها و موضوعات مختلف علمی و مرتبط با مسائل اجتماعی در سطح جامعه از جمله تشکیل اتاق‌های فکر را در ارائه راهکارهای مفید و سازنده تاثیرگذار دانست.

وی در ادامه بر تحصیل و پژوهش توام با عملکرد با سمت و سوی کیفی کردن امور تأکید کرد و آن را عاملی در پیشبرد بهتر امور دانست.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس آمادگی دارد تا در زمینه احصاء، پیشگیری و کاهش آسیب‌ها و تهدیدها (مواد مخدر، جرایم سایبری و ...) در حوزه دانشگاه‌ها و مراکز علمی و نیز در مسائل مبتلا به دانشجویان همکاری‌های لازم را با دانشگاه داشته باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار