آیت الله جنتی در جمع مردم اصفهان مطرح کرد:

نمی‌دانم معمای‌برجام چه بلائی بر سرمملکت می‌آورد/رفت‌وآمد پشت‌پردهِ برخی‌ها جای خود را دارد/دو نهادی که خوار چشم خائنان هستند

تابناک: متأسفانه امروز شاهد هستیم برخی از اصحاب فتنه به سمت‌های دولتی منصوب شده‌‌اند و در پی آن هستند که حتی کرسی‌های مجلس آتی را هم بگیرند.
کد خبر: ۱۰۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 06 October 2015
به گزارش تابناک اصفهان، آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان شب گذشته طی سخنانی در جمع مردم اصفهان در حسینیه بنی فاطمیه این شهر با محکوم کردن جنایات آل سعود به موضوع فتنه سال 88 و برجام اشاره داشت.

گزیده ای از سخنان دبیر شورای نگهبان در مراسم شب گذشته به شرح زیر است:

*آیت الله جنتی به مسئله و حادثه تلخ منا اشاره کرد و گفت: امیدواریم به حق همه معصومین عمر آل‌سعود هرچه زودتر به پایان برسد چنین کشتاری در تاریخ حج نبوده است که قریب 5 هزار حجاج کشته شوند این امر قطعاً جرم و از حالت طبیعی خارج است.

* دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه در جهان اسلام تنها ایران اسلامی بود که در برابر جنایت آل‌سعود در منا قاطعانه موضع گرفت، عنوان کرد: انقلاب اسلامی احیاگر بوده، بدان معنا که نمی‌تواند در برابر خباثت‌ها و جنایت‌های ظالمان در جهان امروز سکوت کند، انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت و قدرت بخشید.

* وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای فرزند غدیر و عاشورا هستند، تصریح کرد: سکوت کشورهای عربی منطقه در برابر این حادثه تلخ و مجرمانه جای تعجب دارد، ایران به برکت انقلاب اسلامی و ولایت علی ابن ابیطالب(ع) زنده است و فریادرس مظلومان جهان می‌باشد.

* وی با بیان اینکه امروز برخی افراد به صورت پنهانی قصد دارند راه امام و رهبری را تغییر دهند، گفت: برخی از مخالفان امام و رهبری علنی نمی‌توانند کاری کنند، پس به صورت پنهانی برخورد می‌کنند.

* آیت‌‌الله جنتی با بیان اینکه عد‌ه‌ای امروز آمریکا را تنها منجی ایران می‌دانند، اظهار داشت: رفت و آمد پشت پردهِ برخی‌ها جای خود را دارد؛ برخی سعی بر این دارند که این رفت‌وآمد با بیگانگان را نیز علنی کنند و اقتصاد، امنیت در سیاست را در برقراری ارتباط با آمریکا می‌دانند و این یعنی همه زحمات امام راحل، شهدا، جانبازان و مردم را زیرپا می‌گذارند.

* جنتی اضافه کرد: امروز کسانی که سخن از حق‌الناس بودن رأی مردم به استناد فرمایش رهبر معظم انقلاب می‌کنند افرادی هستند که تا پیش از این اعتقادی به ولایت فقیه نداشتند و درصدد سواستفاده از این فرمایش رهبری برآمده‌اند اما رهبر معظم انقلاب در اقدامی حکیمانه شورای نگهبان را نیز حق‌الناس نامیدند که مشت محکم بر دهان سوءاستفاده‌کنندگان بود.

* جنتی بیان کرد: امروز متأسفانه شاهد تمایزات گفتاری میان فرمایشات مقام معظم رهبری و برخی از دولتمردان نسبت به نهادهایی چون سپاه پاسداران و بسیج هستیم، در حکمیت اسلامی ایران دو نهاد نخست شورای نگهبان و سپس سپاه پاسداران و بسیج خوار چشم خائنان و منافقین داخلی هستند.

* وی تأکید کرد: متأسفانه امروز شاهد هستیم برخی از اصحاب فتنه به سمت‌های دولتی منصوب شده‌‌اند و در پی آن هستند که حتی کرسی‌های مجلس آتی را هم بگیرند.

* آیت‌‌الله جنتی با اشاره به مسئله برجام تصریح کرد: نمی‌دانم معمای برجام چه بلائی بر سر مملکت می‌آورد ولی می‌دانم رئیس‌جمهور و مسئولان آمریکائی گفته‌اند آن چیزی که از برجام به‌دست آمده از طریق جنگ به دست نمی‌آمد پس مشخص است آنها برنده این مسئله بوده‌اند.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار