آمادگی لازم برای مقابله با آبگرفتگی در اراک وجود دارد

فرماندار اراک گفت: آمادگی لازم برای مقابله با آبگرفتگی عصر امروز در اراک وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۵۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ 29 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، امیر هادی در نشست در ستاد مدیریت بحران شهرستان اراک، افزود: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده و بواسطه تغییرات شرایط جوی، بارندگی‌هایی از روز پنجشنبه در اراک آغاز شده که تا سه روز آینده نیز ادامه دارد.
وی یادآورشد: دستگاه‌های مربوطه و تیم‌های عملیاتی آمادگی‌های خوبی در این خصوص دارند و شب گذشته تا ساعت ۲ بامداد بازدیدی از مجموعه اداره برق شهرستان و اکیپ های فعال در سطح شهرداری اراک و مجموعه های روستایی انجام شد.
فرماندار اراک ادامه داد: سطح آمادگی دستگاه‌ها در روز گذشته ( پنجشنبه) خوب بود اما شدت بارش و وزش باد زیاد بود و به همین سبب مشکلاتی برای مردم نیز ایجاد شد.
هادی اظهار داشت: دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان اراک آمادگی خوبی از خود نشان دادند و پیش بینی می‌شود امروز با شدت بیشتری شاهد بارش ها باشیم.
وی تاکید کرد: به همین سبب در سومین جلسه مدیریت بحران تقسیم کار به صورت ویژه برای نقاط روستایی صورت گرفته و تقاضا و انتظار از مردم روستاها و شهر است که از ترددهای غیرضرور خودداری کنند.
فرماندار اراک افزود: تقسیم کارهایی برای تعطیلی پاساژها و اماکن عمومی صورت گرفته و تجهیرات و امکاناتی برای مسیل‌ها و نقاط حادثه خیز پیش بینی شد که انتقال تجهیزات تا ساعت ۱۰ صبح به نقاط حادثه خیز بویژه در مسیر امان آباد و قره کهریز و میقان انجام شده است.
وی گفت: مجموعه دستگاه های فعال در مدیریت بحران سطح آمادگی خود را ارتقا داده‌اند و امید است بتوانیم امروز و فردا ( شنبه) که شدت بارش‌ها بیشتر پیش‌بینی می‌شود، سطح خوبی از آمادگی را داشته باشیم‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار