در طرح نهضت ملی مسکن

ثبت نام بیش از ۱۶۷ هزار متقاضی در آذربایجان غربی

مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی با اعلام ثبت نام ١٦٧هزار و ٣٩٥ نفر دراستان گفت: عملیات اجرایی ۹هزار واحد مسکونی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ 13 June 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، میرمحسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی ، با اعلام ثبت نام ١٦٧هزار و ٣٩٥ نفر در این استان گفت: از این تعداد ١٠٧٦٧ نفر انصراف داده اند و ٥٦ هزار ۹۰ نفر حائز شرایط هستند و تاکنون پالایش ١٣١ هزار متقاضی انجام شده و پالایش متقاضیان همچنان ادامه دارد.

 

حمزه لو با اعلام اینکه تاکنون ٨٠٨١ متقاضی آورده خود را واریز کرده اند، گفت: از طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای ارومیه، خوی، بوکان، مهاباد، میاندوآب، ماکو، سلماس، نقده و سردشت استقبال بیشتری شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی سقف تعهد چهار ساله استان را ١٧٨ هزار و٩٦٢ نفر عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی ۹هزار واحد مسکونی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در شهرهای ارومیه، بوکان، خوی، مهاباد، نقده، ماکو، شوط، بازرگان، شاهین دژ، اشنویه و سیه چشمه شروع شده است.

 

حمزه لو میزان اراضی احصا شده استان را ٤٢٥٠ هکتار عنوان کرد و تصریح کرد: در مرحله اول ٧٧٥ هکتار در سامانه جهت احداث ٦٤ هزار واحد مسکونی ثبت شده است و در استان مشکل تامین زمین وجود ندارد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی شهر گلمان را شهر جدیدی نامید که ثبت نام از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن صورت پذیرفته است و هم اکنون واگذاری اراضی در این شهر درحال انجام است.

 

حمزه لو در مورد چگونگی اجرای بیمه کیفیت بیان کرد: مطابق تفاهم نامه منعقده فی مابین وزارت راه و شهرسازی و بیمه البرز اقدامات اولیه جهت پوشش بیمه کیفیت انجام شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی در پایان در مورد تکمیل طرح مسکن مهر در استان گفت: طرح مسکن مهر در استان آذربایجان غربی تکمیل شده است و فقط ١٢٠٠ واحد مسکن مهر در قالب تعاونی ساز باقی مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار