اخبار انتظامی مازندران در ۴ خرداد

در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های 110 تماس حاصل نمایند
کد خبر: ۱۰۴۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ 26 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 04/03/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
امنیت، هدیه ارزشمند ایثارگران نیروی انتظامی به مردم است 
فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار با خانواده شهید جعفری و جانباز عقیان در شهرستان ساری، گفت: هدیه ارزشمند شهدا، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی به مردم آسایش و امنیت جامعه است 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به منظور دلجویی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سردار مرتضی میرزایی با با خانواده شهیدموسی جعفری و جانباز بهروز عقیان در شهرستان ساری دیدار و از آنان دلجویی کرد .
فرمانده انتظامی استان مازندران در این دیدار با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای عرصه نظم و امنیت، گفت: امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون خون شهدا، رشادت جانبازان و ایثارگری های کارکنان نیروی انتظامی است .
سردار میرزایی با بیان این که خانواده های معظم شهدا و جانبازان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، تصریح کرد: خانواده های شهدا و جانبازان الگوی صبر و استقامتند و باید همواره قدردان رشادت های این عزیزان باشیم .
وی در ادامه تصریح کرد: شهدا و جانبازان، با ایثار و از خودگذشتگی آسایش و امنیت را به مردم هدیه کردند و پاسداشت ایثار گری های این عزیزان یک تکلیف و وظیفه همگانی است.
فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ دستاوردها و پاسداری از ارزش ها و حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی، گوش به فرمان مقام معظم رهبری تا پای جان ایستاده و اجازه نخواهد داد امنیت مردم خدشه دار شود.
--------------------------
کشف10 دستگاه خودرو و موتورسيکلت سرقتي در آمل 
فرمانده انتظامي آمل از کشف 10 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارقان و مالخر در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در بیان جزئیات این خبر گفت: با توجه به افزايش وقوع سرقت وسايط نقليه در سطح اين شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران آگاهی ضمن بررسي صحنه هاي مربوطه و جغرافياي جرم با تقويت واحدهاي گشتي در بازه مربوطه و احضار سارقان سابقه دار، طرح بازديد و سرکشي از توقفگاهها، تعميرگاههاي وسايط نقليه و پارکينگها و واحدهاي صنفي مرتبط با تمامي امکانات موجود، بمدت 5 روز در سطح اين شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران در اجرای این طرح موفق به کشف 2 دستگاه خودرو ،8 دستگاه موتورسيکلت و دستگیری 5 نفر سارق و مالخر شدند.
سرهنگ داداش تبار با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: با تجهیز اماکن خود به تجهیزات امنیتی بویژه دزدگیر، قفل‌های استاندارد و دوربین های مداربسته، فرصت سرقت را از سارقان سلب و بدین طریق ضمن حفظ اموال خود، ما را در تامین هرچه بهتر امنیت و آرامش شهرمان یاری کنند.
----------------------------
دستگیری سارق قطعات خودرو در ساری 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق سابقه دار قطعات خودرو با 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر، گفت: به دنبال تعدد وقوع سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 13 کمربندی در حال گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی فرد سارق را در حین سرقت شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: متهم دستگیر شده که دارای سابقه سرقت نیز بوده است به 6 فقره سرقت قطعات خودرو در یک ماهه کذشته اعتراف کرد.
سرهنگ حسن زاده در پایان ضمن تقدیر و قدردانی از همکاری مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های 110 تماس حاصل نمایند.
--------------------
دستگیری سارق سیم و کابل برق در حین سرقت 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق سیم و کابل برق در حین سرقت با 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در بیان این خبر گفت: در پی  وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری 11شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران، سارق سابقه دار را حین سرقت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: سارق دستگیر شده تاکنون به 6 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفي شد.
سرهنگ عزیزی به نقش تعامل و مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و بیان داشت: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.
---------------------
دستگیری سارقان مزارع و باغات در بهشهر 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از شناسايي و دستگيري سارق مزارع و باغات با 8فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی" با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مزارع و باغات در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصريح کرد: متهم در بازجویی های ماموران انتظامی به 8 فقره سرقت از مزارع و باغات کشاورزی اعتراف کرد.
سرهنگ عنایتی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی در پایان از شهروندان خواست: اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.
-------------------------
دستگیری سارقان 8 دستگاه موتورسیکلت در گلوگاه 
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري2 سارق موتورسيکلت و اماکن خصوصی در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود کلوانی" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت موتورسيکلت و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: کاراگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي با انجام اقدامات پليسي 2 سارق حرفه اي را در شهرستان شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه تصریح کرد: متهمان دستگير شده در بازجويي هاي فني پليس به سرقت 8 فقره موتورسيکلت و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکيل پرونده تحویل مرجع قضائي شدند.
سرهنگ کلوانی با بيان اين که اين 2سارق دست به سرقت موتورسيکلت هايي زده بودند که فاقد قفل و تجهيزات ايمني ضدسرقت بود، خاطرنشان کرد: راکبان موتورسيکلت هنگام ترک وسيله نقليه خود، حتماً آن را به تجهيزات ايمني ضدسرقت از جمله قفل و زنجير مجهز کرده تا فرصت هرگونه سرقت از تبهکاران گرفته شود.

خبرنگارخبرگزاری تابناک سلمان مهدوی. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار