پیگیری افزایش حقوق آتش نشانان

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر با اشاره به خاص بودن شغل آتش نشانان، گفت: اولویت کاری شورای شهر بر پیگیری افزایش حقوق این قشر خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 04 October 2015
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر با اشاره به خاص بودن شغل آتش نشانان، گفت: اولویت کاری شورای شهر بر پیگیری افزایش حقوق این قشر خواهد بود.

به گزارش مهر، کامران گردان در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با اشاره به روز «ایمنی و آتش نشانی» عنوان کرد: آتش نشانان زحمات بسیاری در شهر متحمل می شوند.

وی با بیان اینکه مردم آگاهی چندانی نسبت به وظایف و وضعیت کاری آتش نشانان ندارند، افزود: آخرین امیدها در حوادث به آتش نشانان است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تاکید کرد: آتش نشانی همدان مجرب، کارآمد و ورزیده است و با آموزش به شهروندان و ادارات مختلف شهری بهتر خدمت رسانی کند.

گردان با اشاره به اینکه از ۴۰ نوع حادثه و بلایای طبیعی حدود ۳۰ نوع آن در کشور قابل وقوع است، ادامه داد: پیش بینی هرچه بیشتر صورت گیرد اثرات آن در زندگی مردم بهتر خواهد بود.

وی نیاز به آموزش ها در قشر جوان، کسبه و اصناف بازار و نیز بانوان را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: آتش نشانان فرشتگان نجات هستند و وظایف مهم و متفاوتی دارند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر با اشاره به دستمزد و حقوق به نسبت پایین آتش نشان ها، ادامه داد: با توجه به خاص بودن شغل آتش نشانی و اینکه نمی توان همزمان شغل دیگری داشت اولویت کاری شورای شهر براین است که افزایش حقوق این قشر را پیگیری کند.

گردان با اشاره به حادثه اخیر در بلوار ارم شهر همدان و کشته شدن دو شهروند در پیاده رو در اثر این سانحه تصادف، یادآور شد: پیگیری های لازم در این زمینه صورت گرفته و علت اصلی تصادف بررسی شده است.

وی با تاکید براینکه باید به گونه ای عمل کنیم تا اینگونه حوادث در سطح شهر کاهش یابند، ادامه داد: طرحی که منجر به کاهش تصادفات شده و بلوار ارم را از نقاط حادثه خیز شهر خارج کند دنبال می شود.

گفتنی است در این جلسه، فرزند یکی از جان باختگان حادثه بلوار ارم نیز حضور داشت و با اشاره به غم از دست دادن مادرش، عنوان کرد: فردی که متخلف است با وجود دوربین ثبت سرعت و حتی در حضور پلیس باز هم تخلف خواهد کرد.

حمید کمیتی اضافه کرد: من و خانواده ام حداقل یک یا دوسال در نقطه ای که این تصادف رخ داده گل و شمع خواهیم گذاشت تا مردم بدانند مکانی که باعث سرگرمی و شادی برخی می شود می تواند این غم بزرگ را هم ایجاد کند.

وی به کاشت درخت در این بلوار به عنوان اقدام دیگر به منظور یادآوری مردم اشاره و عنوان کرد: نصب پنل های سرعت سنج را که قیمت بالا داشته و نیاز به تجهیزات خاصی ندارد برای نقاط حادثه خیز شهر پیشنهاد می دهم.

کمیتی ادامه داد: سنگفرش کردن خیابان نیز یکی از راهکارها برای مقابله با این خطرات است.

لازم به ذکر است در پایان جلسه کمیسیون خدمات شهری از سوی شورای اسلامی شهر همدان از آتش نشانان همدان تقدیر شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار