باند زورگیری در دلیجان متلاشی شد

تابناک: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی دستگیری و انهدام باند زورگیری و سرقت در شهرستان دلیجان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 30 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی، به نقل از ایرنا سرهنگ سید احمد خسروی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در پی گزارش مردمی مبنی بر زورگیری و سرقت خودروها، موضوع ازسوی ماموران انتظامی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهارکرد: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد در یک ماه اخیر سه نفر سارق به عنوان مسافر سوار اتومبیل های تک سرنشین شده و پس از خروج از شهر با یک ترفند خاصی اتومبیل را متوقف و با تهدید و زور دست و پای راننده را بسته و خودرو را به سرقت می بردند.

وی بیان کرد: سارقان همچنین پس از سرقت دو عدد کارت عابر بانک از رانندگان مالباخته اقدام به برداشت 31 میلیون ریال از حساب آنان کردند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه سرکرده این باند زورگیری شناسایی شد، اظهار کرد: سارق پس از دستگیری به چهار فقره سرقت و زورگیری با همکاری دو نفر از دوستان خود در اطراف دلیجان اعتراف کرد.

معاون اجتماعی استان در ادامه افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 45 هزار نفر جمعیت در مسیر شاهراه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار