بهره برداری از ۴۵ طرح عمرانی و اقتصادی در فراهان

۴۵ طرح عمرانی و اقتصادی در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور استاندار مرکزی و نماینده مردم، فراهان آشتیان، تفرش در فراهان بهره‌برداری و عملیات اجرایی برخی طرح‌ها آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳ 08 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،استاندر مرکزی درجمع خبرنگاران گفت: ۷۵۰ طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در دهه فجر امسال در استان مرکزی بهره‌برداری شد.
فرزاد مخلص الامه افزود: فراهان تنها منطقه‌ای بود که در استان مرکزی فاقد اداره هواشناسی بود که امروز ساختمان هواسناسی آن افتتاح شد.
وی اظهارداشت: فراهان به عنوان قطب کشاورزی نیازمند به راه اندازی اداره هواشناسی بود که با تجهیزات پیشرفته بهره برداری شد.
استاندار مرکزی گفت: پنل خورشیدی، مسکن محرمان و طرح اقدام ملی از دیگر طرح های مهم شهرستان فراهان بود که افتتاح شد و مردم از خدمات آنها بهره‌مند می‌شوند.
نماینده مردم فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای جاده فرمهین به قهاوند پیش بینی شده است.
ولی الله بیاتی افزود: در مقطعی گفته شد که بودجه این جاده ارتباطی حذف شده که صحیح نیست و اعتبار این طرح عمرانی مشخص شده است.
وی اظهارداشت: انتظار است در سفر هیات دولت به استان مرکزی فاز دوم برای دو بانده شدن این محور مصوب شود تا تحول در فراهان به وجود آید.
نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان فراهان قطب کشاورزی و دامداری است و باید کشاورزی سنتی در این خطه به صنعتی تبدیل شود که در این خصوص اقدامات انجام شده و مطالعاتی نیز صورت گرفته است.
بیاتی افزود: برای ایجاد گلخانه صنعتی در فراهان مذاکراتی با وزیر جهاد کشاورزی انجام شده تا تولیدات گلخانه‌ای توسعه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار