آموزش مهارتی سربازان وظیفه در استان

بر اساس تفاهم نامه امضا شده بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و فرماندهی مرزبانی اردبیل، سربازان وظیفه تحت پوشش آموزش های مهارتی و شغلی قرار می گیرند.
کد خبر: ۱۰۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 28 September 2015
به گزارش ایرنا، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل هدف از انعقاد این تفاهم نامه را توانمند سازی و ارتقای مهارت در راستای ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای سربازان وظیفه در حین خدمت وبعد از پایان خدمت مقدس سربازی عنوان کرد.
یونس ممی زاده پادگان را بستر و فرصتی مناسب برای کسب مهارت و هموار شدن مسیر اشتغال سربازان وظیفه دانست و افزود: باید در این فرصت با ارایه آموزش های مهارتی مورد نیاز زمینه اشتغال سربازان وظیفه و ارتقای مهارت آنها را فراهم سازیم که کار موجب توانمندسازی آ نها برای ورود به بازار کار خواهد شد.
فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز با اشاره به ارائه آموزش های متناسب با نیاز بازار کار به سربازان وظیفه گفت: از جمله آموزش های مورد نیاز برای توانمند سازی سربازان ، آموزش نگهداری خودرو، سیم کشی ساختمان، پخت نان و آشپزی در جهت خودکفایی و خود گردانی سربازان وظیفه می باشد .
سرهنگ علی طاهری خواستارارایه این آموزش ها توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان شد و افزود: تمام تلاش مجموع فرماندهی مرزبانی استان استفاده از توانمندی و استعداد نیروهای تحت امر خود با استفاده از آموزش های فنی و حرفه ای برای خودکفایی و خودگردانی مرزبانی استان برای پاسداری از مرزهاست.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار