سرمربی گیتی پسند: 

نیمه دوم بازی خود را به حریفان دیکته کردیم/ بازی با مس هم یک بازی ۳ امتیازی است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: با وجود اینکه داوران نیمه نخست تیم ما را عصبی کردند اما در نیمه توانستیم بازی خود را به حریف دیکته کرده و پیروز میدان شویم.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰ 04 November 2021

محمد کشاورز پس از پیروزی ۶ بر ۲ تیمش مقابل ملی حفاری از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. فکر می کنم داوران با سوت‌های پی در پی خود که اشتباهاتی هم داشتند در نیمه نخست روی بازی ما تاثیر گذاشتند و تیم ما را عصبی کرد و خیلی خوب نتوانستیم بازی که مدنظرمان بود را در نیمه اول به نمایش بگذاریم .
وی افزود: ضمن احترام فوق العاده زیادی که برای داوران قائل هستم ، اما باید بگویم در نتیجه نگرفتن تیم در نیمه نخست عملکرد داوری در آن سهیم بود.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در نیمه دوم توانستیم بازی را در اختیار گرفته و بازی خود را به حریف دیکته کنیم و با یک نتیجه خوب بازی را به پایان رساندیم.
کشاورز در خصوص بازی هفته تیمش در مقابل مس سونگون در تبریز، خاطرنشان کرد: بازی هفته آینده مقابل مس سونگون بازی مهمی است؛ اما در عین حال همانند سایر بازیها یک بازی ۳ امتیازی است، تمام تلاش خود را برای گرفتن نتیجه در تبریز خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار