فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه:

تامین امنیت خطوط کشتیرانی بدون ایران امکان پذیر نیست

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرزندان این مرز و بوم عرصه را بر بیگانگان در خلیج فارس تنگ کرده‌اند بگونه‌ای که تردد هر گونه شناور در این آبراه رصد می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 25 September 2015
تابناک بوشهر:سردار علی رزمجو ظهرامروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با تسلیت جان باختن زائران خانه خدا در سرزمین منا اظهار داشت: بی لیاقتی حکام آل سعود در سرزمین منا در حرم امن الهی  جشن عید قربان را به عزا تبدیل کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وی، با محکوم کردن هجوم بی رحمانه رژیم اشغالگر قدس به مسجد الاقصی تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از ایران اسلامی هیچگاه قطع نمی‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژگی‌‎های هشت سال جنگ تحمیلی را برشمرد وگفت: بر اساس برنامه‌ریزی کارشناسان نظامی و سیاسی جهان ایران نوپا توان مقابله با جنگ تمام عیار ندارد و سه روزه تسلیم دشمن می‌شود.

رزمجو با بیان اینکه رزمندگان دلیرمردانه هشت سال با دشمنان انقلاب اسلامی جنگیدند افزود: همه آحاد جامعه اعم از ارتشیان، سپاه پاسداران، بسیجیان، جهادگران و قشرهای مختلف مردم شهید پرور در قالب ارتش 20 میلیونی نه تنها نگذاشتند دشمن به اهداف خود دست یابد بلکه دشمن را در اوج درماندگی و عجز قرار دادند که منجر به شکست آنان شد.

وی با بیان اینکه همگان در جهان به عظمت و اقتدار ایران اسلامی اعتراف کردند بیان کرد: اگر آمریکایی‌ها اقتدار ایران در 8 سال دفاع مقدس ندیده بودند در سال 2003 میلادی که به عراق حمله کردند به ایران هجوم می‌آورند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: آنچه که همواره سبب انصراف حمله آمریکایی‌ها به ایران شد تثبیت اقتدار ایران اسلامی درمرزهای مختلف در هشت سال عشق و ایثار بود.

رزمجو، ایمان بالا، اراده قوی و عشق به ولایت را عامل پیروزی رزمندگان اسلام را درهشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: عناصر ایمان، عشق به خدا  و ولایت درکنار حضور گسترده مردم در محافل علمی، نظامی و سیاسی جهان به عنوان یک استراتژی نوین مورد توجه و مطالعه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این عناصر کابوس قدرت‌های بزرگ از جمله آمریکا  را در هم شکست تصریح کرد: به فرمایشات حضرت امام ما درجنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه تامین امنیت به ویژه خطوط کشتیرانی و اقتصاد جهان در خلیج فارس بدون حضور جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر نیست بیان کرد: کشورها و سیاست‌مداران نظامی و سیاسی جهان همواره به این مهم تاکید دارند.

رزمجو با بیان اینکه امروز نظام اسلامی ایران محور امنیتی پایدار در مناطق مختلف مورد توجه قرار گرفته است گفت: مقاومت 8 سال دفاع مقدس این حقیقت برای مردم جلوه‌گر ساخت که انقلاب اسلامی تسلیم ناپذیر و شکست ناپذیر است.

وی، با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران لنگرگاه امنیت و آرامش در منطقه است افزود: آرامش قدرت‌های جهانی اکنون بر هم خورده، توان ایران اسلامی ارتقا یافته و قدرت ملی و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه فرزندان این مرز وبوم در پهنه آبهای خلیج فارس عرصه را بر بیگانگان تنگ کرده‌اند تصریح کرد: هرگونه تردد شناور بیگانگان در خلیج فارس رصد می‌شود و این در حالی است سپاه پاسداران از اشرافیت اطلاعاتی بسیار مناسبی بهره‌مند است.

رزمجو با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران توانسته اهداف آمریکایی‌ها را در سراسر جهان کنترل و مهار کند گفت: به برکت قابلیت‌های هشت سال دفاع مقدس که شهدا خلق کرده‌اند نظام اسلامی توانسته قدرت‌های زور و ظلم را در تنگنا و بن بست قرار دهد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار