معاون دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

اولین رویداد شتاب کارافرینی سلامت در آذرماه

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از برگزاری اولین رویداد شتاب کارآفرینی سلامت استان در آذرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 18 October 2021

 

به گزارش تابناک خراسان جنوبی دکتر "طوبی کاظمی" با تاکید بر اهمیت برگزاری این رویداد در توسعه فرهنگ کار آفرینی گفت: این رویداد با حمایت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و سایر نهادها بنا دارد به موتور پیش ران کسب و کارهای حوزه سلامت در استان تبدیل شود.
وی با اشاره به توجه ویژه به عرصه سلامت در بحران کرونا اظهار کرد: اکنون که موضوع سلامت و اشتغال به دو موضوع اساسی جامعه تبدیل شد فرصت خوبی است تا با برگزاری رویدادهای کیفی، به جریان کارآفرینی سلامت شتاب داد و جوانان علاقه مند را با این عرصه آشنا کرد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه شرکت در این رویداد برای همه افراد در همه اقشار سنی و با هر مدرک تحصیلی امکان پذیر است گفت: تیم های موفق رویداد به مرکز رشد علوم پزشکی با هدف حمایت معرفی خواهند شد.
گفتنی است تشخیص و مراقبت از سلامت با محوریت بیماری های واگیر و غیر واگیر، توجه ویژه به نیازهای بومی با عنوان داروهای گیاهی و طب سنتی، نوآوری در ابزار های دیجیتال با عنوان سلامت دیجیتال، استفاده از ابزار فناوری اطلاعات و تلفن همراه در سلامت با عنوان سلامت همراه، برندسازی، بازاریابی و تقویت فروش خدمات در حوزه سلامت از جمله محورهای این رویداد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار