رئیس دانشگاه فردوسی مشهد:
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویان نباید تنها در قالب کتب درسی و سرفصل‌ها گرفتار شوند بلکه باید در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هم مشارکت داشته باشند.
کد خبر: ۹۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 23 September 2015
محمد کافی در همایش معنوی میثاق مهر که در محل رواق شیخ حر عاملی حرم رضوی برگزار شد، با بیان اینکه افتخار دانشگاه‌های مشهد آموزش دانشجویان فرهیخته است، اظهار کرد: مجاورت با امام رضا(ع) به عنوان یکی از مزیت‌های دانشگاه‌های مشهد و افزون بر آن همدلی و همگرایی میان دانشگاه‌های استان خراسان رضوی است.

وی افزود: هدف این دانشگاه‌ها، آموزش و تربیت دانش آموختگان فرهیخته است و به آن‌ها افتخار می‌کند از جمله چهار نفر از وزرای دولت یازدهم که دانش آموخته دانشگاه فردوسی مشهد بوده‌اند و شما باید از آنها در مسیر پیشرفت علم الگوگیری کنید.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد خطاب به دانشجویان بیان کرد: انتظار ما از شما دانشجویان این است که اهداف بسیار بلندی برای خود انتخاب کنید چرا که قطعا در آینده با مسئولیت‌های بزرگی مواجه می‌شوید و باید آمادگی لازم را برای انجام آنها به بهترین نحو در خود ایجاد کنید.

کافی اضافه کرد: دانشجویان نباید تنها در قالب کتب درسی و سرفصل‌ها گرفتار شوند بلکه باید در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هم مشارکت داشته باشند و نیز باید مهارت لازم در کار گروهی و فعالیت‌های تخصصی را برای انجام مسئولیت‌های بزرگ در آینده به دست آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار