معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امنیت پایدار کشور مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی است.
کد خبر: ۹۹۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱ 29 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ دکتر علی رئوفی در نشست هم اندیشی برگزاری هفته نیروی انتظامی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی به سبز پوشان نیروی انتظامی و تسلیت به شهادت رسیدن مامور نیروی انتظامی استان در بندرعباس در حین ماموریت، با تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در تامین امنیت داخلی و مرزها، عنوان کرد: برنامه های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در استان هرمزگان با همکاری همه دستگاه های اجرایی به نحو احسن و در شأن و جایگاه این نیرو برگزار شود

 

 

 

وی افزود: امنیت پایدار دستاورد تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی کشور است.

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در برنامه های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی استان هرمزگان از ابتکار و خلاقیت بهره گرفته شود و ارتباط نزدیکی و ملموسی با اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان برقرار شود.

 

 

 

رئوفی با تاکید بر همکاری فرمانداران در برگزاری هفته نیروی انتظامی، تصریح کرد: فرمانداران، بخشداران و دهیاران با نیروی انتظامی در برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی همکاری نزدیکی داشته باشند.

 

 

 

وی افزود: شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی در هفته گرامیداشت نیروی انتظامی تجلیل از زحمات پرسنل نیروی انتظامی را در کلانتری ها و پاسگاه های نیروی انتظامی را در دستور کار قرار دهند.

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: تولید برنامه های پرمحتوا و مخاطب محور توسط نیروی انتظامی و انتشار آن در رسانه ملی و شبکه های اجتماعی بازخورد مثبتی در جامعه داشته است که نیازمند تداوم است.

 

 

 

رئوفی افزود: نیروی انتظامی با اقتدار و صلابت خود جایگاه مهم در تامین امنیت عمومی دارد و مردم قدردان مجاهدات های شبانه روزی جان برکفان عرصه امنیت هستند.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار