رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس از تایید 8 شرکت حمل و نقل با ظرفیت 1600 خودرو برای ارائه سرویس مدارس در شهر بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۹۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 23 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، حسام صمیمی کشکویی با اشاره به تدابیر ویژه جهت ارائه سرویس حمل و نقل مدارس در شهرستان بندرعباس گفت:کارگروه ماده 18 با حضور اعضای آموزش و پرورش، شهرداری ، شورای شهر ، راهنمایی و رانندگی و تاکسی رانی برگزار و مقرر شد تمام کار اجرایی بر عهده مدیر مدرسه قرار گیرد .
 
وی اظهار کرد:بر این اساس مدیران مدارس موظف اند هماهنگی های لازم با اولیا و شرکت های حمل و نقل را برای ارائه سرویس دانش آموزان انجام دهند .
 
صمیمی با بیان اینکه کارگروه سرویس مدارس درتاریخ 29 شهریور برگزار شد،افزود:تاخیر در تشکیل این کارگروه خود مشکلات و عواقبی در پی دارد و نمی توان انتظار آغاز سال تحصیلی بدون دغدغه ای را داشت .
 
وی تاکید کرد: برای ارائه خدمات سرویس مدارس بدون مشکل نیاز است که مدیران مدارس آمار دانش آموزان را از اردیبهشت سال تحصیلی قبل به شرکت های حمل و نقل ارائه دهند تادر نخستین روزهای سال تحصیلی شاهد مشکلات نباشیم .
 
رئیس کمیسیون عمران،حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بندرعباس تصریح کرد:سازمان تاکسیرانی 8 شرکت حمل و نقل با ظرفیت 1600 خودرو برای ارائه سرویس مدارس تایید صلاحیت شدند که حداکثر ظرفیت ارائه خدمات به شش هزارو 700 دانش آموز را دارد .
 
وی با بیان اینکه آماری از متقاضیان سرویس مدارس در دست وجود ندارد، بیان کرد:اگر تعداد دانش آموز متقاضی سرویس بیش از ظرفیت تعیین شده باشد با کمبود روبرو خواهیم بود که مشکل زا است لذا تا زمانی که آمار وجود نداشته باشد اول مهر بدون دردسری پیش بینی نمی شود .
 
صمیمی خاطر نشان کرد:نرخ سرویس مدارس با احتساب تعطیلات رسمی براساس رأی شورای شهر تعیین شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار