تابناک-معاونت تبلیغ استان هرمزگان از حضور ١٦٨ طلبه مبلغ در سراسر استان هرمزگان خبر داد و گفت تفاهم نامه حوزه علمیه و کمیته امام بسیار مهم و کارا است.
کد خبر: ۹۹۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 04 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس صبح امروز جلسه معاونت تبلیغ استان هرمزگان و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در بندرعباس برگزار شد که در این جلسه حجت الاسلام مسلم حیدرزاده معاونت تبلیغ استان هرمزگان اظهار داشت:مجموعه کمیته امداد و مجمع مبلغین استان دو مجموعه همراه هم هستند،پراکندگی محرومین در استان هرمزگان و همچنین حضور مبلغین در مناطق های متفاوت در استان بر اهمیت همکاری این دو مجموعه می افزاید.

وی بیان کرد: الحمدلله که صحبت های امامین انقلاب شنیده شده است و با بسته شدن تفاهم نامه ای بین معاونت فرهنگی کمیته امداد و معاونت تبلیغ در حوزه علمیه مجموعه ای با عنوان شبکه مدد کاری دینی راه اندازی شده است.

حجت الاسلام حیدرزاده گفت:در باب زکات مجموعه مبلغین استان با همکاری کمیته امداد فعالیت های بسیار خوبی انجام داده است ، و با انعقاد تفاهم نامه مشترک زمینه فعالیت های بزرگ تری هم ایجاد کردیم.

معاونت تبلیغ استان هرمزگان عنوان کرد:عملکرد شبکه مدد کاری دینی به این صورت است که به دلیل حساس بودن طرح فاز به فاز جلو میرویم البته ورود به خانواده مددجویان مشکلات عدیده ای دارد و مبلغ باید خیلی صبور باشد و مهم ترین اینکه بداند چگونه با یک خانواده مدد جو باید رفتار کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مرحله اول فقط ده منطقه را شناسایی کرده و ده نفر از مبلغین زبده و کار بلد خود را وارد کار خواهیم کرد، نا گفته نماند که ١٦٨ نفر مبلغ دائم و مستقر در روستا ها داریم که از بشاگرد گرفته تا پارسیان در حال انجام خدمت هستند.


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار