نمایشگاه گروهی پوستر اپیدمی و اخلاق در ادبیات پارسی متشکل از 31 پوستر از 31 هنرمند در گالری نگرش تا ۱۷ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
کد خبر: ۹۹۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴ 31 August 2021

نیما پیراسته مسئول برگزاری این نمایشگاه در اصفهان گفت: برای نخستین بار این نمایشگاه در تهران برگزار شد با توجه به جذابیت و مطابقت موضوع نمایشگاه با شرایط فعلی جامعه گرفتار با کرونا تلاش کردیم چنین نمایشگاهی در اصفهان نیز داشته باشیم.

پیراسته عنوان کرد: بر اساس رسالت اجتماعی که بر عهده داشتیم تلاش کردیم موضوعات اجتماعی را با زبان هنر به نمایش بگذاریم.

او تأکید کرد: در ابتدا قرار بود این نمایشگاه در سطح شهر و درگذر فرهنگی چهارباغ برگزار شود، همیشه برنامه‌های ملی مذهبی در این گذر برگزار می‌شود و جای خالی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری برای اثرگذاری بهتر خالی بود که به دلیل مناسبت‌های پیش رو امکان‌پذیر نشد. پ

یراسته تصریح کرد: در این نمایشگاه به‌عنوان یک ایرانی به سراغ گنجینه غنی ادبیات حرکت کرده‌ایم و از شاعران کلاسیک تا معاصر استفاده‌شده است.

پیراسته افزود: به‌عنوان طراح هنگامی‌که به سمت پوستری که ادبیات مبنا آن است می‌رویم ناخدا آگاه بیشتر جایگاه و رنگ تایپوگرافی نمود بیشتری میابد که بسیار ارزشمند است.

او اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم این نمایشگاه را به سایر استان‌ها و شهرهای دیگر هم انتشار دهیم و از طراح‌های بومی هر شهر و استان بهره برده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار