تابناک-امام جمعه بندرعباس گفت: استاندار هرمزگان، اجازه نداده است، این استان درگیر بحث های حاشیه‌ای و سیاسی بی فایده شود.
کد خبر: ۹۹۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ 31 August 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در نشست با فریدون همتی استاندار هرمزگان و مدیران دستگاه های اجرایی استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر، الگوی مدیریت انقلابی را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تشکر و قدردانی از اقدامات و تلاش‌های دکتر همتی استاندار هرمزگان، اظهار داشت: دکتر همتی در مدت زمان حضور در مسئوليت استاندار هرمزگان، اجازه نداده است، این استان درگیر بحث های حاشیه‌ای و سیاسی بی فایده شود و ذهن همه مدیران و فرمانداران در هرمزگان را بر روی کار و تلاش متمرکز کرده است.

وی گفت: این ویژگی موجب شده، استان هرمزگان از مدیریت خوب و کارآمد برخوردار باشد که همواره دغدغه کار و تلاش و حرکت به سمت رفع مشکلات را داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: حقیقتا کارهای بزرگی در استان هرمزگان صورت گرفته است و به ویژه با تدابیر مناسب در احداث آب شیرین‌کن ها، هرمزگان شرایط مناسبی در زمینه تامین آب شرب دارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان داشت: همچنین امکانات درمانی و بیمارستانی در استان هرمزگان با رشد خوب و افزودن ظرفیت‌های جدید به بخش درمان، بسیار بهبود یافته است.

امام جمعه بندرعباس با تشکر مجدد از استاندار و مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان، تاکید کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید با شتاب بیشتر در راستای پیشرفت، گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار