مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مديريت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت:وضعیت کرونای استان خطرناک شده و بیمارستان ها مملو از بیماران کرونایی است.
کد خبر: ۹۸۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱ 14 August 2021

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: معمولا مردم برای مراسم تاسوعا و عاشورا به زادگاهشان یا شهرهای کوچکتر مراجعه می کنند، این امر توام با سفر از شهرهای بزرگ به شهرهای کوچکتر و روستاهایی است که امکانات درمانی کمتری هم دارند ، و سوغات مسافران، در طی اپیدمی، ویروسهای سرکش تر برای هم ولایتی هاست.

وی افزود: سال گذشته بعد از مراسم تاسوعا و عاشورا مردم بی گناه شهرستانهای کم جمعیت که به رسم ادب پذیرای خویشاوندان شهری در خانه های کوچک شان بودند گرفتار افزایش بیماری و عواقب آن شدند، سفر به زادگاه و اقامت درخانه خویشاوندان در این شرایط واقعا بی مبالاتی و ناجوانمردی است


محمدی گفت:در شبانه روز گذشته شناسایی۱۰۳ مورد بیمار مثبت بستری و ۴۹۲ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر در استان کرمانشاه و مجموع جان باختگان با ۲۰۳۹ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا ابراز کرد: در ۲۴ ساعت گذشته رخ داد ۱۷۵ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۱۸۳ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند و هم اکنون ۹۷۱ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار