استاندار همدان:
استاندار همدان با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی برای تامین کالا‌های اساسی مردم استان وجود ندارد گفت: بازرسان ویژه با جدیت بر تنظیم بازار و توزیع کالا‌های اساسی نظارت دارند.
کد خبر: ۹۸۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ 08 August 2021
 استاندار همدان با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی برای تامین کالا‌های اساسی مردم استان وجود ندارد گفت: بازرسان ویژه با جدیت بر تنظیم بازار و توزیع کالا‌های اساسی نظارت دارند.

به گزارش تابناک همدان، سیدسعید شاهرخی روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان خاطر نشان کرد: وضعیت بازار استان به صورت میدانی از سوی بازرسان بررسی و نظارت می‌شود.

وی با بیان اینکه ضرورت تامین کالا‌های اساسی مردم از موضوعات اولویت‌دار ستاد تنظیم بازار است عنوان کرد: تمامی مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و انبار‌ها انباشته از کالای مورد نیاز مردم است و اجناس به میزان کافی در دسترس قرار دارد.

شاهرخی خاطرنشان کرد: برآورد صحیح از کالا‌های اساسی، نیاز‌های ضروری استان و اطلاعات دقیق از موجودی در فرصت معین، از برنامه‌های ستاد تنظیم بازار است که ضرورت دارد به خوبی انجام شود. 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه اعضای ستاد تنظیم بازار در شرایط کنونی از سفره مردم حمایت و زمینه تسهیل مشکلات آن‌ها را فراهم کنند ادامه داد: نظارت مستمر بر بازار و احصا مشکلات از موضوعات مهم ستاد تنظیم بازار است.

شاهرخی افزود: با توجه به خشکسالی و کاهش میزان برداشت، وضعیت خرید گندم در استان، به‌روز و رضایت‌بخش است.

استاندار همدان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آمادگی تأمین کالا‌های اساسی مردم در آستانه ورود به ایام محرم را داشته باشد. 

شاهرخی با بیان اینکه بازاریان استان همدان، از بهترین کسبه و صنوف هستند افزود: ما قدردان زحمات اتحادیه‌ها، اصناف، بازاریان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان استان که مدبرانه و با قدرت در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرده اند، هستیم.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار