مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب گفت: با تعمیرات اساسی خطوط انتقال گاز منطقه عملیاتی تنگه بیجار نفت شهر ۱۲ میلیارد ریال صرفه اقتصادی برای کشور ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 21 September 2015
سعید ناصری‌پور اظهار داشت: کاملترین تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی تنگ بیجار با استفاده از ظرفیت و توان داخلی شرکت و بدون استفاده از طرح‌های پیمانکاری برای تداوم تولید گاز در فصول سرد و تأمین سوخت زمستانی از یک هفته گذشته آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با بیان اینکه برای انجام تعمیرات مذکور برنامه‌ریزی برای 15 هزار نفر ساعت شده است، بیان کرد: همه مراحل انجام این عملیات تنها با استفاده از ظرفیت‌های موجود در منطقه، نیروهای متخصص شرکت در ستاد و منطقه عملیاتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به تولید مایعات گازی استان‌های غربی افزود: ظرفیت تولید گاز استان‌های غربی در هر سال هفت میلیون متر مکعب است که شامل یک هزار و 200 بشکه مایعات گازی است.

ناصری‌پور پیرامون فعالیت‌های پنچگانه تعمیرات تنگه بیجاری گفت: این تعمیرات در پنج گروه اصلی همزمان با پالایشگاه گاز ایلام شامل تعمیرات خطوط لوله، مکانیک، برق، ابزار دقیق و کارگاه مرکزی از یک هفته گذشته در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با اشاره به مدت زمان مورد نیاز جهت تعمیرات خطوط انتقال افزود: بر اساس پیش بینی‌ها اجرای این طرح در کمترین زمان ممکن و در کمتر از یک ماه با موفقیت به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت محیط تعمیرات منطقه تنگه بیجار نفت شهر انجام می‌شود، عنوان کرد: این تعمیرات در دمای بالای منطقه، گرد و غبار شدید، صعب العبور بودن جاده‌های در دسترس و مشکلات جابجایی تجهیزات، ماشین آلات و نیروی انسانی انجام می‌شود.

ناصری‌پور با بیان اینکه عملیات تعمیر اساسی منطقه عملیاتی تنگ بیجار شامل شستشو، رنگ‌آمیزی و لخته‌گیر و تفکیک‌گرها است، اظهار کرد: تعویض خطوط معیوب در واحد، تعمیر و سرویس همه ادوات ابزار دقیق و تجهیزات برقی و تعمیر و گریسکاری و روانکاری همه شیرهای کنترل‌ موجود از دیگر تعمیرات است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار