تابناک-در ظهر بیست و هفتیمن روز از تیر ماه سال ۱۴۰۰، تعدادی از منتخبین دور ششم شورای شهر بندرعباس، با مدیر عامل موسسه محله زیبای من، در جلسه ای با موضوع اعلام معیار انتخاب شهردار از دیدگاه مردم برگزار گردید .
کد خبر: ۹۸۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 23 July 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان در این دیدار، مدیر عامل موسسه محله زیبای من، با تشریح خواستگاه و دیدگاه بخشی از مردم در محلات و قشر های مختلف، معیارهای انتخاب شهردار را به اعضای منتخب شورای شهر ششم اعلام نمودند .

مدیر عامل این موسسه جناب آقای مهندس عبداله محترم پناه، در این دیدار بیان نمودند طی نظر سنجی صورت گرفته از دیدگاه های مردمی، موارد دریافت شده از دیدگاه مردمی در قالب فرمت جدول بندی و آماده سازی شده که خدمت اعضای منتخب دور ششم ارسال می گردد .
مهندس محترم پناه در ادامه افزودند: خواست مردم شفافیت است ، حتی در فرآیند انتخاب شهردار، مردم خواستار شفافیت در مراحل انتخاب شهردار می باشند .
ایشان پیشنهادات اعلام شده از سوی بخشی از جامعه ی مردمی را این گونه اعلام نمودند ؛ پیشنهاد مردم بر این است تک تک اعضای محترم منتخب دوره ششم شورای شهر معیارهای خود را به صورت شفاف، در قالب یک مصاحبه ی روزنامه ای یا نشست خبری و انتشار عمومی به مردم اعلام نمایند ، این تنها خواسته مردم برای شفافیت در انتخاب شهردار است !
در ادامه این دیدار اعضای منتخب دوره ششم شورای شهر بندرعباس حاضر در جلسه جناب حجت الاسلام عبدالرضا حیدری و آقایان یعقوب دبیری نژاد ، احمد کناری نژاد ، حسن سالاری ، سید رضا موسوی و سرکار خانم فریده عامری اقدام به بیان نظرات و دیدگاه های خود در این امر مهم نموده و با بیان مشترکی همگی اعلام داشتند که حتما برای انتخاب شهردار معیار و شاخصی در نظر دارند که نشات گرفته از دیدگاه مردمی است .
اعضای منتخب دور ششم در ادامه ی صحبت ها تاکید نمودند، حتما معیار های خود را برای انتخاب شهردار بصورت عمومی و رسمی از رسانه ها به اطلاع مردم خواهند رساند .
در پایان این دیدار با نظر اکثریت ، شفافیت در اقدامات شورای ششم و فرایند انتخاب شهردار تاکید و لزوم ارتباط جمعی از طریق شبکه مردمی پیشنهاد گردید .

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار