مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمانشاه گفت: تکریم ارباب‌رجوع سبب ارتقای جایگاه اجتماعی ادارات می‌شود.
کد خبر: ۹۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 20 September 2015
حجت الاسلام عبدالله عزیزی در جمع کارکنان دفتر بازرسی، امور حقوقی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمانشاه اظهارکرد: خدمت به مردم و کاستن از مشکلات و دغدغه‌های آنان فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی است و مدیران اجرایی همیشه باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: در تمامی ثانیه‌ها و لحظات مدیریت باید به این نکته توجه داشته باشیم که مردم ولی نعمت مدیران و مسئولان هستند و تا پای جان باید برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش کنیم.

این مقام مسئول در استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

عزیزی گفت: رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت از اولویت‌های اساسی است که در هر نهادی باید اساس کار و فعالیت مدیران و مسئولان باشد.

وی با اشاره به اینکه میزان رضایتمندی مردم نمودی از موفقیت مدیران است، اضافه کرد: باید به مردم احترام بگذاریم و هنگام مراجعه آنها به ادارات، مسئولیت خود را به بهترین نحو ممکن اجرایی کنیم.

 

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمانشاه گفت: تکریم ارباب رجوع فقط نصب تابلو در اتاق مدیران نیست، بلکه باید تکریم ارباب رجوع را به‌صورت اساسی در دستور کار خود قرار دهیم و به این مهم توجه داشته باشیم که ارتقای ادارات و دستگاه‌های اجرایی در جامعه تنها با نهادینه کردن طرح تکریم ارباب رجوع امکان‌پذیر است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار