رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: محسن حاجی‌پور ورزشکار آملی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ارتش‌های کشور برای اعزام به مسابقات جهانی دعوت شده است.
کد خبر: ۹۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 20 September 2015

به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان آمل، محمود نائیج صبح امروز در دیدار مسئولان با قاسم رضایی دارنده مدال نقره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و خانواده‌اش، اظهار کرد: ملی‌پوشان ورزشی از سرمایه‌های ارزشمند کشورمان هستند و باید از آنها در بخش‌های مختلف حمایت شود و نباید با انجام حرکاتی ناخواسته ورزشکاران را زیر سئوال برده و آنها دچار خدشه شوند.

نائیج با اعلام اینکه قاسم رضایی از ورزشکاران با اخلاق و متدینی است که از رده نوجوانان در این شهرستان به‌صورت حرفه‌ای تمرین دارد و در میادین مختلف افتخارآفرینی کرده است، تصریح کرد: رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی جهان هم میدانی سخت و طاقت‌فرسا بوده است که در آن ورزشکار آملی تنها مدال نقره ایران را به گردن آویخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با تاکید بر اینکه قاسم رضایی در این رویداد جهانی با مراحل سختی روبرو شده و با قرعه‌ای سنگین روبرو بود، گفت: در ماه‌های گذشته دو آملی در رده نوجوانان و جوانان توانستند دو نشان طلای قاره آسیا و دو مدال نقره و برنز مسابقات جهانی را از آن خود کنند.

این مسئول با اشاره به برخی حرف‌ها و حدیث‌ها در مورد پناهنده شدن محسن حاجی‌پور قهرمان و ملی‌پوش ارزشمند ایران که در مسابقات جهانی کشتی فرنگی آمریکا حضور داشت، ادامه داد: این ورزشکار بااخلاق و ارزشی هم‌اکنون در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ارتش‌های کشور تمرین دارد تا خود را برای رقابت‌های کشتی فرنگی ارتش‌های جهان آماده کند.

نائیج با اعلام اینکه قاسم رضایی هم برای کسب مدال در رقابت‌های المپیک 2016 ریو برزیل هدف‌گذاری دارد و می‌خواهد به این مهم دست یابد، افزود: مسئولان باید با حمایت این ورزشکار در راه رسیدن به اهداف بلندش همت کنند و دغدغه‌های سر راه را از بین ببرند تا این پهلوان و قهرمان جهانی بتواند با فراغت بیشتر به امر ورزش بپردازد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اعلام اینکه هم‌اکنون 45 رشته ورزشی در قالب هیئت‌های ورزشی در آمل فعالیت دارند، تصریح کرد: در این بین طی 6 ماه گذشته بیش از 10 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در این شهرستان ورزش می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار