تابناک- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: مسائل زیست محیطی را رعایت می کنیم و قطعا برای ایجاد محیط امن و سالم برای مردم سرمایه گذاری خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۷۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ 01 July 2021

دکتر اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در گفتگو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهارداشت: تکنیک های روز دنیا بسیاری از مسائل زیست محیطی را حل کرده است و کارخانه های احداثی صنعت مس بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا است؛ سیستم های قبلی گاهی اوقات مشکلاتی داشت اما سیستم حموم های ذوب که آخرین تکنولوژی روز دنیا است این مشکلات را مرتفع کرده اند.


وی افزود: کارخانه های ذوب و تولید مس آلاینده هایی را که تولید می کنند ما تبدیل به اسید سولفوریک می کنیم که این اتفاق هم در منطقه سرچشمه هم در خاتون آباد انجام شده است و آلایندگی ندارد و سطح استاندارد های جهانی رعایت شده است.


سعد محمدی بیان کرد: در استان آذربایجان شرقی نیز قطعا با روش حمام های ذوب کارخانه ای ایجاد خواهد شد که آلایندگی نداشته باشد.

وی عنوان کرد: جنگل کاری و بحث های محیط زیستی را جزو وظایف ذاتی و حرفه ای خودمان می دانیم و قطعا به آن احترام می گذاریم و برای ایجادمکان امن و سالم برای مردم سرمایه گذاری مناسب با استفاده از تکنیک های روز دنیا انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار