سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان از راه‌اندازی مجدد دوربین نظارت تصویری خیابان طالقانی خبر داد و گفت: نصب دوربین‌های نظارتی در هشت سال اخیر رشد ۴۰ درصدی داشته است.
کد خبر: ۹۷۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 24 June 2021
سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان از راه‌اندازی مجدد دوربین نظارت تصویری خیابان طالقانی خبر داد و گفت: نصب دوربین‌های نظارتی در هشت سال اخیر رشد ۴۰ درصدی داشته است.

به گزارش تابناک همدان، محمد گلشن  از راه‌اندازی مجدد دوربین نظارت تصویری خیابان طالقانی خبر داد و اظهار کرد: دوربین نظارت تصویری خیابان طالقانی با پیگیری‌های مستمر پرسنل مرکز کنترل ترافیک شهرداری و سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل راه‌اندازی و به چرخه کاری سامانه پایش تصویری افزوده شد.

وی افزود: سامانه‌های نظارت تصویری در چند سال اخیر نقش‌های مهمی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مدیران و افزایش توانایی و تقویت عملیاتی مدیران در حوزه‌های عملیاتی و اجرایی، افزایش امنیت، کاهش هزینه‌ها در خدمات شهری و رصد و مدیریت ترافیک، هدایت ناوگان حمل ونقل عمومی داشتند.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان کنترل هوشمند چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، قابلیت اتصال به شهر هوشمند، ارتقای سطح امنیت شهری، کاهش تخلفات و جرایم، مدیریت بحران، امدادرسانی و خدمت رسانی به موقع را از دیگر اثرات مثبت پایش تصویری شهر برشمرد و گفت: این مزایا باعث شده رویکرد به چنین سامانه‌هایی در اکثر شهر‌های بزرگ دنیا افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر سامانه‌های نظارت تصویری مورد استفاده حوزه قضایی، ترافیکی و مدیریت شهری قرار گرفته و نتایج خوبی را به دنبال داشته است گفت: می‌توان با پایش تصویری شهر همراه با ارائه تحلیل عملکردی به موقع به مدیران و عوامل شهرداری، راهبری مناسبی برای شهر داشت.

گلشن با بیان اینکه امیدواریم تمام نقاط حادثه‌خیز و معابر مهم شهری همدان به دوربین‌های نظارتی تجهیز شوند عنوان کرد: در آینده نزدیک ۱۵ دوربین جدید در ۱۵ نقطه از شهر همدان راه‌اندازی خواهد شد که ظرفیت این مرکز نسبت به هشت سال گذشته با رشد ۴۰ درصدی همراه خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار