سرپرست نمایندگی نظام مهندسی معدن گناباد گفت: حدود ۴۰ معدن در گناباد دارای پرونده بهره برداری هستند و تمامی این معادن خام فروشی می‌شود.
کد خبر: ۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸ 02 March 2015

به گزارش تابناک ٰ مجید علیزاده ربانی در حاشیه اولین نمایشگاه معدن ، ایمنی ، بهداشت و محیط زیست در گفت ‌و گو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان، گفت: از این تعداد فقط ۲۵ معدن فعال بوده و مابقی به دلایل عدم صرفه اقتصادی و خام فروشی تعطیل می باشد.

وی اظهار کرد: یکی از بهترین راه‌های ایجاد اشتغال برای همشهریان ، توجه ویژه به ظرفیت معادن شهرستان و جلوگیری از خام فروشی معادن می باشد.

سرپرست نمایندگی نظام مهندسی معدن گناباد هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد ارتباط معدن با دانشگاه عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه تنها گوشه ای از ذخایر معادن این شهرستان را به نمایش گذاشته است.

وی در خصوص برنامه های جانبی این نمایشگاه نیز گفت: در حاشیه این نمایشگاه دوره های آموزشی ایمنی با موضوعات صدا ، گرد و غبار ، گازها ، مهندسی ارگونومی توسط گروه مشاوران فنی و ایمنی مشتاقان صحت برای ۱۲۰ نفر از بازدیدکنندگان برگزار شد.

علیزاده ادامه داد: دوره آموزشی مقدماتی اطفاء حریق و اصول ایمنی نیز توسط دایره آتش نشانی شهرداری گناباد برگزار شد.

 نمایشگاه معدن، ایمنی، بهداشت و محیط زیست به همت نمایندگی نظام مهندسی معدن و دانشگاه دولتی گناباد از ۹ تا ۱۱ اسفندماه در محل دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار