رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در اردیبهشت ماه سالجاری ۳۰ پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۱۲۵۹۳ میلیارد ریال در استان مرکزی صادر شده است.
کد خبر: ۹۶۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 31 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سعید جعفری کرهرودی افزود: با توجه به ابلاغ سیاست های وزارت صمت مبنی بر تحقق شعار سال ، در اردیبهشت ماه سالجاری و با رویکرد شعار سال تعداد ۴۱ جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری۳۴۴۸میلیارد ریال و۱۱۲۷ نفر اشتغال در استان مرکزی صادر شده است .
وی در خصوص پروانه های بهره برداری صادره در اردیبهشت ماه نیزگفت: تعداد ۳۰ فقره پروانه بهره برداری در این ماه با سرمایه گذاری ۱۲۵۹۳ میلیارد ریالی صادر شده که شاهد رشد رشدی ۲۸۷درصدی در زمینه سرماه گذاری نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم .
وی همچنین میزان اشتغال ماحصل صدور پروانه های بهره برداری در اردیبهشت ماه سالجاری را ۴۰۰ نفر اعلام کرد.
جعفری کرهرودی افزود: در این ماه بیشترین بیشترین تعداد جواز تاسیس صادره و پیش بینی اشتغال ایجادی مربوط به شهرستان زرندیه و بیشترین تعداد پروانه بهره برداری صادره در شهرستان اراک بوده است .
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی یادآورشد: در میزان طرحهای با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد بیشترین تعداد مربوط به شهرستان اراک و بیشترین اشتغال در شهرستان ساوه با
۷۸۳۳ نفرمی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار