مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:
تابناک-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در سال تحصیلی آینده، حدود 50 برنامه و همچنین 300 فعالیت مبتنی بر سند تحول نسبت به سال تحصیلی گذشته کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۶۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ 29 May 2021

به گزارش تابناک از  استان هرمزگان، ایرج بیت اللهی در جلسه ستاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بسیاری از برنامه ها و فعالیت ها سند تحول به صورت مطلوبی در سطح ستاد و مدرسه انجام شده است ولی در راستای اطلاع رسانی آنها باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.
وی افزود: برخی از فعالیت ها حقیقتاً نیاز به اطلاع رسانی بیشتری دارند چون پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف مورد نظر در بکارگیری و همراهی از ظرفیت دستگاهها و نهاد های برون‌سازمانی میسر می شود.
بیت اللهی ادامه داد: هر حوزه و معاونت باید بسته های رسانه‌ای از برنامه‌های خود را تهیه و به دبیرخانه ارسال نمایند و دبیرخانه با روابط عمومی جهت پوشش خبری مناسب هماهنگی لازم را انجام دهد.
به گفته این مسئول، آموزش و پرورش استان هرمزگان در اجرای سند تحول بنیادین مطابق با فرمت جدید دارای عملکرد مطلوبی بوده است به گونه ای که مطابق اعلام وزارت آموزش و پرورش، عملکرد استان در زمینه اجرای برنامه های مبتنی بر سند رضایت بخش و مناسب بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از کاهش برنامه ها و فعالیت های سند تحول در سطح مدرسه خبر داد و اضافه کرد: در سال تحصیلی آینده و با توجه به بیماری کرونا، حدود 50 برنامه و همچنین 300 فعالیت مبتنی بر سند تحول در سال جاری کاهش پیدا کرده است.
بیت اللهی تصریح کرد: هر واحد باید با حوزه های متناظر در وزارتخانه برای هماهنگی لازم جهت تنظیم برش های برنامه‌های استانی مبتنی بر سند تحول و برنامه ها شش گانه تعلیم و تربیت انجام دهد.
وی، در نظر گرفتن اولویت های شش گانه مقام عالی وزارت در سند تحول بنیادین شامل: اجرای برنامه های مبتنی بر سند تحول بنیادین، توانمندسازی نیروی انسانی، بهبود نظام سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی، تحول برنامه درسی، تحول در دانش آموز، تحول در مدرسه و پیگیری اجرا و ارزیابی برنامه‌های تحولی از سوی مجریان سند تحول بنیادین استان هرمزگان را خواستار شد.
بیت اللهی گفت: برنامه ها، هدف های عملیاتی و راهکارهای سند تحول در جلسه گفتمان سازی سند به صورت هفتگی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و فرهنگیانی که در اجرا یا تدوین سند، نقد یا پیشنهاداتی دارند می توانند به ستاد اجرای سند تحول بنیادین ارسال کنند.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار