مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی رسانه‌های جمعی به مردم در راستای صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب ضروری و غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۹۶۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ 27 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«علی مرادی»در نشست با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان روانسر افزود: در تابستان سال‌جاری با افزیش بی‌سابقه دما و کاهش شدید آبدهی چشمه‌ها و چاه‌های تامین آب مواجه هستیم و مدیریت مصرف در بخش خانگی بسیار مهم است.

وی ادامه داد: آب ارزان‌ترین کالا در کشور است و به همین خاطر مردم به صورت بی‌رویه آن را مصرف می‌کنند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: نقش کارکنان شرکت آب و فاضلاب برای تامین سلامتی مردم، کمتر از تلاش مدافعان سلامت نیست و برای گذر از تنش آبی نیز نیازمند همکاری رسانه‌ها هستیم.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان روانسر نیز در این نشست گفت: در تابستان سال جاری تمام ظرفیت‌ها و منابع آب شهرستان در مدار بهره‌برداری قرار دارد تا آب شرب سالم و بهداشتی مشترکان تامین شود.

«غفار صالحی» افزود: آب ۲ شهر روانسر و شاهو و ۱۱۶ روستای شهرستان روانسر و ۱۵ روستای شهرستان کرمانشاه از ۱۵ حلقه چاه و ۲۸ چشمه تامین می شود و مدیریت مصرف آب از اولویت های این امور است.

وی برخورد با انشعابات غیرمجاز و مشترکان پرمصرف و بدمصرف را از برنامه های اساسی آب و فاضلاب عنوان کرد و تصریح کرد: در همین راستا گروه هایی از اداره آب و فاضلاب به طور مستمر در شهر و روستاها گشت زنی می کنند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار